باگذشت ده روز از آغاز ثبت‌ نام داوطلبان حضور در دانشگاه، روند ثبت‌ نام همچنان در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام در مقطع کارشناسی و کاردانی از 20شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغازشده و تا 9 مهرماه ادامه خواهد داشت.

مهدی سیاهی افزود: با اعلام نتیجه کارشناسی دانشگاه سراسری از روز 30 شهریور انتظار داریم تا در روزهای آینده روند ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی نیز با رشد بیشتری همراه باشد.

وی گفت: هم‌زمان و از روز بیست سوم شهریورماه ثبت‌نام مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی نیز آغاز و تاکنون ادامه دارد.

سیاهی در خصوص داوطلبینی که هنوز موفق به ثبت‌نام در رشته مورد نظر خود نشدند نیز گفت: آن‌دسته از داوطلبینی که به هر دلیل در رشته موردعلاقه یا شهر موردنظر خود موفق به اخذ پذیرش نشدند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org طی روزهای آتی حد اکثر تا 9 مهرماه در رشته تحصیلی و شهر موردنظر خود ثبت‌نام کنند تا بتوانند با فراغ خاطر و آسودگی خیال نزد خانواده به تحصیل ادامه دهند.

سیاهی تحصیل در کنار خانواده را از مزایای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور و همچنین وجود رشته‌های تحصیلی متنوع در این دانشگاه شرایط مطلوب انتخاب را برای داوطلب و خانواده آن‌ها فراهم کرده است تا از این طریق امکان تحصیل در کنار کانون ایمن خانواده برای فرزندان دلبند ایران اسلامی فراهم شود.

101

کد خبر: 680752

وب گردی

وب گردی