شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و دانشگاه خوارزمی یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به منظور انتقال آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی به مدیریت مزرعه با دانشگاه خوارزمی یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، یزدان سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش کشاورزان با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار می شود گفت: براساس این یادداشت تفاهم قرار است دو طرف در زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی بخش کشاورزی با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: حمایت از ثبت اختراعات و تولید محصولات فناورانه کشاورزی نیز از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه است.

همچنین محمدعلی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی نیز در این مراسم با برشمردن امکانات آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در زمینه علم کشاورزی گفت: براساس این تفاهم نامه سمینارهای علمی مشترک و دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت برای فعالان عرصه کشاورزی با همکاری دو طرف برگزار می شود.
وی از انجام طرح های کارشناسی ارشد و دکتری با همکاری دو طرف خبر داد و گفت: طرح های مشترک علمی نیز برای گسترش بازار محصولات کشاورزی و محصولات علمی از دیگر موارد تفاهم نامه است.
سبحان اللهی ازآمادگی دانشگاه خوارزمی را به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاههای کشور در زمینه ارتقای علمی در بخش کشاورزی اعلام کرد.

402/602

کد خبر: 680867

وب گردی

وب گردی