مراسم تودیع و معارفه  سرپرست واحد تهران شرق برگزار شد

طی مراسمی با حضورحجت الاسلام و المسلمین علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی،  شیخ زاده دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران، ستاری مدیر کل محترم مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، شیران مدیر محترم حراست مرکز آزمون و تعدادی از معاونان و مدیران ستادی واحد مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید واحد تهران شرق برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ضمن تبریک ایام دفاع مقدس و فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید از زحمات ابراهیم حلاجیان رییس سابق واحد تهران شرق تجلیل کرد و ضمن اشاره به سوابق ارزندهسیف در دوران تصدی گری ریاست واحد بروجرد بیان کرد: سیف با تلاش و جدیت فراوان توانست تغییرات شگرفی را در حوزه پزشکی و دندانپزشکی و همچنین تجهیز کلینیک دندانپزشکی در واحد بروجرد به وجود آورد.

سیف سرپرست جدید واحد تهران شرق ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی پرداختند و بیان کرد: سه عامل اصلی و بسیار مهم در پیروزی در جنگ تحمیلی عبارت بودند از روحیه الهی حاکم بر رزمندگان اسلام ، اخلاص رهبران جنگ و وفاق و همدلی همه اقشار اعم از حوزه و دانشگاه بوده است. یادآوری رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت خون شهیدان و حرمت جانبازان و آزادگان از دیگر وظایف ما از دیدگاه او بوده است.

او در ادامه گفت: عدم اختلاط خطوط سیاسی با کار دانشگاه و انضباط کاری و صداقت و سلامت نفس از انتظارات من از کارکنان است.

20101

کد خبر: 680962

وب گردی

وب گردی