طراحی تجهیزات حفاری با رویکرد محیط زیستی

مدیرارشد یک شرکت آلمانی حاضر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب گفت: در طراحی تجهیزات حفاری تلاش می‌کنیم تا محیط زیست در حین اجرا به خطر نیفتد.

به گزارش ایسکانیوز از پاون ،مهندس "بابک باغچه سرا" قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر فروش شرکت "اشمیت کرانتس" آلمان که یک ایرانی است ولی سال‌هاست که در آلمان با این شرکت همکاری دارد، در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات فاضلاب در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) گفت: تکنولوژی باید دوست و در خدمت محیط زیست باشد و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و سازگار با محیط زیست حق همه مردم است.
وی افزود: برای استفاده از تجهیزات حفاری آب و فاضلاب همواره بایستی از تکنولوژی و تجهیزاتی استفاده کرد که سلامت محیط زیست به خطر نیفتد و دوستی طبیعت و تکنولوژی همواره حفظ شود.
باغچه‌سرا ادامه داد: این شرکت تولیدی آلمانی 130 سال است تجهیزات مختلف صنایع معدن، عمرانی، نفت و گاز و دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری‌های افقی و زیرزمینی برای پروژه‌های عمرانی،‌ کانال‌های انتقال آب و فاضلاب از اقطار 10 سانتی‌متر تا 3.5 متر را تولید می‌کند.
وی با بیان اینکه شرکت "اشمیت کرانتس" حدود 18 ماه است شعبه اصلی خود را در منطقه آزاد چابهار دایرکرده است، گفت: در این مدت بجز نمایشگاه‌های اروپایی، در 3 نمایشگاه داخل ایران نیز شرکت داشته‌اند و امسال نیز در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات فاضلاب حضور دارند.
او وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های داخلی را حضور گسترده شرکت‌های خارجی و استقبال خوب مردم دانست و افزود: این موضوع نشان می‌دهد که اجرایی شدن برجام تأثیر زیادی در روابط دیپلماتیک ایران با سایر کشورها داشته است.
مدیر فروش شرکت اشمیت کرانتس آلمان ادامه داد: نسبت به نمایشگاه‌هایی که در ایران برگزار می‌شود، این نمایشگاه با توجه به حضور گسترده شرکت‌ها، حضور برندهای مختلف جهانی،‌ چیدمان غرفه‌ها و عرضه محصولات تخصصی متنوع، دارای رتبه بالایی است.

607/602

کد خبر: 680979

وب گردی

وب گردی