ناصری: شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دنبال تضعیف احزاب نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: خروج برخی احزاب از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نه تصمیم جمعی احزاب بلکه نظر شخصی دبیر کل یاقائم مقام آن احزاب بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ناصری درباره نامه برخی احزاب اصلاح‌طلب درباره پایان فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: دغدغه این احزاب ناشی از نگرانی بابت تضعیف احزاب است که البته این اتفاق رخ نمی دهد و این مسائل حل می‌شود قبلا هم این مسائل مطرح شده بود که با گفت‌وگو حل شد.

وی در ادامه افزود: مطالبه عمومی اصلاح‌طلبان ، فعالیت گسترده شورای سیاستگذاری است، زیرا هر چه این شورا گسترده تر و فراگیرتر باشد، نتیجه بهتری بدست می آید که نتیجه انتخابات 92 نشانه همین فعالیت گسترده بود. در سال 94 نیز اصلاحات برای اینکه از ورود تندروها به مجلس ممانعت کند، با اصولگرایان معتدل و حامیان دولت ائتلاف کرد و نتایج خوبی به دست آورد.

ناصری با اشاره به اینکه این روند ائتلاف و همگرایی برای انتخابات 96 ادامه می یابد تصریح کرد: اصولگرایان نیز اکنون بسیاری از مناقشات حزبی خود را کنار گذاشته اند و بیشتر مسائل عمومی کشور را دنبال می‌کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: البته در نهایت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات باید تصمیم بگیرد که با شورای سیاستگذاری ادامه همکاری می‌دهد یا خیر. از سویی اصلاح‌طلبان همه در تلاش هستند که این احزاب به همکاری خود با شورای سیاستگذاری ادامه دهند و برای همین هدف در حال گفت‌وگو با این چند حزب هستند. اکنون در فضای سیاسی و انتخاباتی کشور، فعالیت ائتلافی و جبهه ای بیشتر جواب می‌دهد و احزاب می‌توانند به تربیت کادر برای آینده کشور بپردازند.

ایسنا نوشت، وی در پایان تاکید کرد : شورای سیاستگذاری دنبال تضعیف احزاب نیست. روحانی نامزد اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست مجلس دوازدهم است و ستاد روحانی هم در آستانه انتخابات به ریاست محمد علی نجفی فعال خواهد شد . احزاب اصلاح طلب نیز باید به کمک ستادهای روحانی بروند، بنابراین بار اصلی انتخابات ریاست جمهوری به دوش احزاب اصلاح‌طلب است و بار اصلی انتخابات شورای شهر و روستا هم بر دوش شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوهد بود.

202/201

کد خبر: 681156

وب گردی

وب گردی