جایزه ملی فاب به سه محصول برگزیده همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات اعطا شد

در چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به سه دستاورد جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی اهدا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، کمیته علمی چهارمین همایش مدیران فناوری اطلاعات، از میان 62 محصول دریافتی، براساس 3 معیار اصلی علمی-فناوری، سیاستی-مدیریتی و فرهنگی-اجتماعی 18 محصول را به عنوان محصول برگزیده انتخاب کرد.

از میان این محصولات، سه محصول شایسته دریافت جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) هستند که در روز همایش معرفی می‌شوند ضمن آن که از سایر دستاوردهای برگزیده، شامل مقالات، ایده‌ها و محصولات برگزیده، نیز در روز همایش تقدیر به عمل می‌آید.

دستاوردهای ارائه ‌شده در موضوعاتی نظیر شبکه‌های اجتماعی، جویشگرها، سامانه‌های مدیریت اطلاعات، سامانه‌های مدیریت منابع، آموزش الکترونیکی، سامانه‌های مدیریت کسب‌وکار، موتورهای جست‌وجو و تجارت الکترونیکی است.

همچنین، در بخش مقالات، از مجموع مقالات داوری شده، 9 مقاله برای ارائه شفاهی، 17 مقاله برای ارائه پوستر و 10 مقاله برای درج در خلاصه مقالات انتخاب شدند که از این میان 5 مقاله به عنوان مقالات برگزیده ذیل محورهای سه‌گانه همایش چهارم معرفی می‌شوند.

در بخش ایده‌های این همایش نیز پس از ارزیابی و داوری نهایی یک ایده برتر و 3 ایده انتخاب شدند.

18 محصول برگزیده شده و به دستاورد جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی اهدا خواهد ‌شد.

چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران روز چهارشنبه 7 مهر 1395 مجتمع غدیر جنب دانشگاه علوم انتظامی امین، واقع در بزرگراه همت غرب برگزار می‌شود.

101/103

کد خبر: 681251

وب گردی

وب گردی