همکاری پژوهشگاه نفت با شرکت نفت خزر برای مطالعات اکتشافی در دو منطقه

قرارداد همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت خزر با هدف مطالعات زمین‌شناسی سطح‌الارضی دو ناحیه به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، طی برگزاری مراسمی قرار داد همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت خزر به منظور مطالعه زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد با اهداف اکتشافی به امضاء رسید.

در این مراسم فرهنگ خطیبی، سرپرست شرکت نفت خزر، این نوع قراردادها را موجب تعامل بهتر بین واحدهای مختلف صنعت نفت دانست و ادامه داد: با امضای این قرارداد، درصدد هستیم تا از توان حرفه‌ای متخصصان پژوهشگاه صنعت نفت استفاده کنیم و امیدواریم این قرارداد منجر به ثمربخشی اهداف اکتشافی در مناطق موضوع قرارداد شده و فصل اول کار به خوبی انجام شود.

حمید رضا کاتوزیان، رییس پژوهشگاه صنعت نفت نیز در ادامه این مراسم با بیان این که پژوهشگاه در حد بضاعت و توان خود به منظور پیشبرد اهداف این پروژه تلاش می‌کند، یادآور شد: همواره از نزدیک شاهد تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان شرکت نفت خزر بوده‌ام و پژوهشگاه نیز به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقاتی و توسعه فناوری صنعت نفت محسوب می‌شود و این مرکز به طور مستقیم با پژوهشگاه همکاری داشته‌ است.

وی یکی از راهبردهای پژوهشگاه صنعت نفت را همکاری با دیگر بدنه صنعت نفت به صورت توسعه و بومی‌سازی پروژه‌ها دانست و افزود: انتخاب پژوهشگاه در این مناقصه و فعالیت با شرکت نفت خزر برای این مجموعه باعث افتخار است.

101/103

کد خبر: 681256

وب گردی

وب گردی