مدیرعامل بیمه سلامت:گردش مالی این سازمان سالانه تا 150هزار میلیارد ریال است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان 140 تا 150 هزار میلیارد ریال در سال گردش مالی دارد و نمی توان در سازمان بیمه سلامت بدون برنامه ریزی پیش رفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد کبیر روز سه شنبه در آیین' گشایش نخستین دوره مسابقات فرهنگی و هنری بانوان سازمان بیمه سلامت ایران' در کرمان افزود: سازمان بیمه سلامت در برابر حقوق ملت، خون شهدا و در برابر هر آنچه حق الناس است تکلیف دارد و نمی توانیم مدعی باشیم که سازمان مشروعی هستیم بدون اینکه به حقوق مردم توجه کنیم و نمی توانیم بگوییم از منافع سازمان بیمه سلامت دفاع می کنیم مگر اینکه از حقوق مردم دفاع کنیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: باید بدانیم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش سلامت چه تکالیفی را برای نظام سلامت تببین کرده است و چگونه می توان این منویات را پیاده سازی کرد.
وی همچنین کارکرد بیمه سلامت استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: برخی از باورهای من با مطالعه گزارش های بیمه سلامت استان کرمان تقویت و برخی ناباورها به باور تبدیل می شود.
کبیر بیان کرد: در سازمان بیمه سلامت می توان با اصلاح رویکردمان به عنوان سلامت محوری حرکتی را آغاز کنیم که کرمان آغاز کرده است.
وی افزود: استان کرمان پیشاهنگ بسیاری از فعالیت های آموزشی، فرهنگی و سلامت محوری در بیمه سلامت است.
کبیر گفت: بیمه سلامت استان کرمان خدمات پیشگیری، مراقبت، غربالگری و توسعه مراقبت های اولیه سلامت و غیره را در با تدبیر مدیرکل این نهاد و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی انجام می دهد.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: همگرایی که در کرمان به وجود آمده توانسته معماری زیبایی را در ساختار مدیریتی خود شکل دهد که می تواند نمونه ارزشمندی به عنوان الگوی کار در مدیریت سلامت کشور باشد.
وی همچنین به جایگاه خطیر زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر در حوزه های ارزشی به کانون خانواده و به زنان توجه ویژه کنیم می توانیم بازدهی مناسب و مضاعف در بخش های مختلف داشته باشیم.
کبیر اظهار کرد : زنان در عرصه های مختلف در طول تاریخ ثابت کرده اند که می توانند عناصری بسیار موثر باشند و در آموزه های دینی نیز نقش زنان در تاریخ اسلام و بشریت نقشی بی بدیل و ارزشمند است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: کرمان با وجود لشکر 41 ثارالله همواره یکی از سخت کوش ترین حوزه های میدان نبرد را در هشت سال جنگ تحمیلی بر عهده داشت.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ،از شهیدان مغفوری، الهی، آقاماهانی و حاج یونس زنگی آبادی به عنوان ستارگان درخشان کرمان نام برد و افزود: سردار رشید اسلام حاج حسین بادپا شهید مدافع حرم به نوعی به بیمه سلامت ارتباط دارد.
وی از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان مجاهد فی سبیل الله، افتخار کشور و کشورهای منطقه یاد کرد و گفت: وی به عنوان افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که توانسته در عرصه های مختلف ایفای نقش کند.
نخستین دوره مسابقات فرهنگی و هنری بانوان سازمان بیمه سلامت ایران امروز (سه شنبه) در اداره کل بیمه سلامت استان کرمان آغاز شد و آیین اختتامیه این مسابقات امشب در باغ فتح آباد کرمان برگزار می شود.

602/401

کد خبر: 681395

وب گردی

وب گردی