مراسم تجلیل از  دانشجوی مدال آور المپیک واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری

به همت کانون دانشجویی فدک؛ مراسم تجلیل از حسن رحیمی مدال آور المپیک 2016 ریو و همچنین ساراعبدالملکی عضو تیم ملی راگبی بانوان جمهوری اسلامی ایران که هر دو از دانشجویان واحد یادگار امام(ره)  هستند در سالن خوارزمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم با حضور دکتر سیدفرج الله موسوی رییس واحد یادگار امام(ره) شهرری ؛دکتر محمدرضا میرخان مشاور ریاست و مدیرکل حراست؛ اعضای هیأت رییسه و جمع کثیری از دانشجویان در سالن خوارزمی برگزار گردید.

دکتر موسوی در ابتدای این این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیتهای فرهنگی دانشجویان در دانشگاه تأکید کردند.

رییس واحد یادگار امام(ره) شهرری در ادامه با تبریک موفقیت حسن رحیمی دانشجوی رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی که در مسابقات المپیک ریو2016برزیل در کسب مدال بنز این دوره از مسابقات افزود: ؛این افتخار و موفقیت ارزشمند موجب سربلندی و مباهات این واحد دانشگاهی و مجموعه ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است .

موسوی در پایان اظهار داشتند: درصدد هستیم مشارکت دانشجویان در امر حیاتی ورزش را گسترش دهیم تا انشاءالله شاهد محیطی پویا و فعال در سطح دانشگاه باشیم. در ادامه ی این مراسم و با حضور هیأت رییسه این واحد دانشگاهی مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان افتخار آفرین دانشگاه برگزار و هدایایی به رسم یادبود به آن ها تعلق گرفت.

از دیگر برنامه های برگزار شده ی این رویداد فرهنگی؛می توان به پخش کلیپ مدافعان حرم و همچنین نماهنگ افتخارآفرینی های حسن رحیمی اشاره کرد.

لازم به ذکر است یکی از مهمترین بخش های این برنامه ی فرهنگی؛اجرای هنرمندانه ی تئاتر دانشجویی"بی مصرف ها" و همچنین اجرای استندآپ کمدی توسط دانشجویان عضو کانون دانشجویی فدک اشاره کرد که مورد تشویق و تحسین دانشجویان و حاضران شرکت کننده قرار گرفت.

101

کد خبر: 681541

وب گردی

وب گردی