کارنامه نهایی پذیرفته‌شدگان کنکور فردا منتشر می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نهایی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری فردا چهارشنبه هفتم مهرماه منتشر می‌شود.

حسین توکلی به ایسکانیوز گفت: کارنامه 398 هزار و 832 داوطلب پذیرفته‌شده در کنکور سراسری فردا چهارشنبه هفتم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده ولی پذیرفته نشده‌اند می‌توانند کارنامه علمی خود را در این روز مشاهده کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری شامل رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مذبور و در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل آنها در همان کدرشته‌محل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در این کارنامه قابل مشاهده است.

دکتر توکلی همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از دریافت پرینت کارنامه نتایج نهایی آزمون سراسری سال 95 از طریق سایت سنجش آموزش کشور درخصوص مندرجات کارنامه یا انتخاب رشته خود سوال یا تقاضایی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا روز دوشنبه 19 مهرماه درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: افرادی که اعتراض یا درخواست خود را بعد از تاریخ اعلام شده یعنی 19 مهرماه به سایت سنجش ارسال کنند به تقاضای آنها ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تمامی درخواست‌های مربوط به انتخاب رشته صرفاً برای پذیرش در نیم‌سال دوم دانشگاه‌ها و موسسات عالی بررسی می‌شود. همچنین داوطلبان می‌توانند سوالات خود را با شماره تلفن 02142163 با سازمان سنجش در میان بگذارند.

101

کد خبر: 681546

وب گردی

وب گردی