انصارالله، ترور فعال سیاسی اردن را محکوم کرد

جنبش مردمی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور نویسنده و فعال سیاسی اردنی از مقامات اردنی خواست تا در رسیدگی به پرونده ترور وی غفلت نکنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازایسنا، شبکه خبری المنار لبنان اعلام کرد، جنبش مردمی انصارلله یمن در واکنش به ترور ناهض حتر، نویسنده و فعال سیاسی اردنی به شدت این اقدام را محکوم و تاکید کرد: ترور آزادگان و مبارزان با سلطه‌گری‌های آمریکا زیان بزرگی به کشورهایشان است.

در بیانیه انصارالله یمن آمده است: دست خیانت تکفیری که به قتل حتر در مرکز شهر امان و در مقابل ساختمان دادگستری آلوده شده، همان دستی است که بارها به خون اندیشمندان و روشنفکران دیگر کشورهای عربی نیز آلوده شده و مردم این کشورها را به روش‌های مختلفی به قتل می‌رسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هرگز موضع‌گیری شجاعانه حتر در مقابل جنگ علیه یمن و مبارزات وفعالیت‌های ملی گرایانه‌اش در مقابله با رویکردهای تکفیری و صهیونیستی را فراموش نخواهیم کرد.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است، ما هم از دولت اردن می‌خواهیم در رسیدگی به پرونده ترور این مبارز سیاسی غفلت و سستی نکند و اجازه دهد عدالت مسیر خود را طی کند و قاتل و قاتلان به مجازات عمل خود برسند.

206/201

کد خبر: 681673

وب گردی

وب گردی