نجات معجزه آسای سرنشینان اتوبوس از افتادن به ته دره

سرنشینان یک دستگاه اتوبوس به شکل معجزه‌آسایی از افتادن به ته دره‌ای در محور اردبیل - سرچم نجات پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای که صبح امروز در محور حادثه‌خیز اردبیل – سرچم رخ داد یک دستگاه اتوبوس که در این محور تردد می‌کرد در یک متر مانده به ته دره واژگون و متوقف شد و تعدادی از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در این حادثه به شکل عجیبی خودرو از افتادن به ته دره نجات پیدا کرده است، گفت: مصدومان سرپایی مداوا شده و تعدادی از آنها نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سید حجت فتاحی یادآور شد: محور اردبیل - سرچم از محورهای حادثه‌ خیز و ناایمن برای تردد خودروهای سنگین به ویژه اتوبوس‌ و کامیون‌ها است که ما بارها پیشنهاد کردیم که این محور برای تردد چنین خودروهایی متوقف شود.

او با بیان اینکه نظیر این اتفاق بارها رخ داده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان به جای توجه به ایمنی راه‌ها سرعت کار و تقلیل فاصله را فدای مسائل فنی و ایمنی راه‌ها می‌کنند که این موضوع خطرات و آسیب‌هایی را نیز به همراه داشته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل عنوان کرد: با مهارت راننده در یک متر مانده به دره اتوبوس حامل 18 سرنشین متوقف شد که اگر خدایی نکرده اتفاقی برای این سرنشینان اتوبوس می‌افتاد باید منتظر یک فاجعه عظیم می‌بودیم

فتاحی افزود: محور اردبیل – سرچم از سربالایی و سرازیری‌هایی بسیار خطرناک و پیچ‌های متعدد و تندی برخوردار است که به شکل کامل باید اذعان کرد که این محور برای خودروهای سنگین حادثه‌آفرین است و بارها در جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد کردیم تا از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری شود.

703

کد خبر: 681738

وب گردی

وب گردی