برد پیت به دلیل شرایط خانوادگی در فرش قرمز «سفر زمان» حضور نمی یابد

«برد پیت» که این روزها کاملا درگیر حواشی جدایی از «آنجلینا جولی» است، اعلام کرد که در مراسم فرش قرمز فیلم «سفر زمان» شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، «برد پیت» اعلام کرد با توجه به شرایط خانوادگی نمی‌تواند در مراسم اولین نمایش مستند «سفر زمان» حضور یابد، فیلمی که به بررسی منشاء جهان و زندگی روی زمین می‌پردازد.

این بازیگر هالیوودی در بیانیه‌ای گفت: "«سفر زمان» ساخته «ترنس مالیک» یک اثر فوق‌العاده زیبا و یک فیلم «آی‌مکس» تجربی و منحصر به فرد برای کودکان و خانواده‌هاست که مربوط به بررسی تاریخچه تولد زمان است."

از این که بخشی از پروژه جذاب و آموزشی بودم بسیار خوشحالم اما در حال حاضر بر روی شرایط خانوادگی‌ام تمرکز کرده‌ام و نمی‌خواهم توجهات را از این فیلم فوق‌العاده که همه را به دیدن آن تشویق می‌کنم، منحرف کنم".

​ در توصیف این مستند آمده است: "«سفر زمان» تجلیلی از زمین است که تمام زمان را به تصویر می‌کشد، از تولد جهان تا سقوط نهایی آن. در این مستند به تمام چیزهایی پرداخته می‌شود که به معجزه پیش از ما انجامید. علم و روح، تولد و مرگ، کیهان بزرگ و باشکوه و سیستم‌های بسیار کوچک سیاره ما- این تمام چیزهایی است که در بلندپروازانه‌ترین فیلم «ترنس مالیک» گردهم آمده است".

در نسخه 40 دقیقه‌ای از این مستند که با فیلم برنده نخل طلای «درخت زندگی» محصول 2011 از لحاظ مضمونی مرتبط است، «برد پیت» راوی خواهد بود اما در نسخه کامل روایت بر عهده «کیت بلانچت» دیگر بازیگر سرشناس هالیوودی است.

«انیو موریکونه» آهنگساز برنده اسکار ایتالیایی ساخت موسیقی مستند «سفر زمان» را بر عهده خواهد داشت که برای دومین بار پس از فیلم «روزهای بهشت» با «ترنس مالیک» همکاری داشته است.

هفته گذشته رسانه‌ها از جدایی «آنجلینا جولی» و «برد پیت» پس از 12 سال خبر دادند و وکیل «آنجلینا جولی» اعلام کرد که تصمیم جدایی برای "سلامت خانواده" گرفته شده است.
منبه: ایسنا
503502

کد خبر: 681779

وب گردی

وب گردی