دیدار هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با خانواده شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور در منزل دوشهید گرانقدر 8 سال جنگ تحمیلی از نزدیک با خانواده های ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوان پور در دیدار با خانواده شهید قربان نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان با بیان آیه 169 سوره آل عمران شهیدان را بنده های مخلصی بیان کرد که با جهاد فی سبیل ا... در نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و جنگ و درگیری در کشورهای همسایه ،امنیت و آسایش کشور را مرهون جان فشانی های این عزیزان عنوان کرد و افزود:در زمان هشت سال دفاع مقدس جوانان مومن و انقلابی حتی به دشمن اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند و امروز شاهد هستیم که به برکت خون شهدا، ایران اسلامی یکی از قدرت های بی نظیر در دنیا شناخته شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور در منزل روحانی شهید محمدصادق جهان سپاس نقش روحانیون در جنگ را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: روحانیون عزیز در کنار وظیفه خطیری که داشتند همواره در کنار سایر بسیجیان در صف اول خط مقدم حضور داشتند و جانانه در مقابل دشمن می جنگیدند و یک الگوی بسیار خوب برای سایر بسیجیان بودند.

جوان پور افزود:در دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف تحت عنوان گرامی داشت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم،سیره زندگی این عزیزان را به عنوان یک الگو برای زندگی اسلامی به جوانان معرفی میکنیم تا در عرصه دانشگاهی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانغربی اظهار داشت:قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون جوانان انقلابی هستیم که با نثار جان خود در راه وطن اقتدار و امنیت امروز را به ارمغان آورده اند.

101

کد خبر: 681805

وب گردی

وب گردی