رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه و عراق فرصت عرض‌اندام را از تکفیری‌ها در ایران گرفته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه و عراق در دفاع از اسلام نبود امروز ما شاهد عرض‌اندام تکفیری‌ها در ایران بودیم.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین بدیعی که در جمع اعضای هیات رئیسه این دانشگاه سخن می‌گفت با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس افزود: جایگاه رفیع رزمندگان و شهیدانی که امروز و در خارج از مرزهای ایران اسلامی از دین مبین اسلام و حرم‌های شریف ائمه اطهار دفاع می‌کنند کمتر از غرورآفرینان هشت سال دفاع مقدس نیست و باید زحمات و رشادت‌های آنان را بیش‌ازپیش پاسداشت .

وی بابیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است اظهار کرد: نام بردن از کلمه امنیت ساده است اما بدست آوردن آن در منطقه‌ای ناامن مثل خاورمیانه بسیار سخت و مشکل است و امروز می‌بینیم تقریباً تمامی همسایگان ایران در شرایطی ناامن بسر می‌برند اما در کشور ما به سبب غیور مردی‌های جوانان انقلابی در آن‌طرف مرزها همگی در آسایش و امنیت به زندگی خود ادامه می‌دهند .

بدیعی با اشاره به اینکه در سایه این امنیت باید تلاش بیشتری کرد گفت : دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها از این فرصت بزرگ یعنی امنیت باید استفاده بهینه کنند و تا می‌توانند در ایجاد ایرانی پیشرفته تلاش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر اجرای طرح‌های برون دانشگاهی تأکید کرد و افزود: همه باید برای اجرای طرح‌های برون دانشگاهی و اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کنیم و از هیچ حمایتی فروگذار نکنیم.

101

کد خبر: 681812

وب گردی

وب گردی