نصب تبلیغات محیطی نمایشگاه عطرسیب در سطح شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب تبلیغات محیطی نمایشگاه عطرسیب در مناطق 22گانه شهر تهران همزمان با آغاز این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آنا، عیسی علیزاده در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی در برگزاری نمایشگاه عطرسیب گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه عطرسیب، قبل از دهه اول محرم سازمان زیباسازی شهر تهران تبلیغات محیطی این مناسبت را آغاز کرد. این تبلیغات علاوه بر مناطق 22 گانه در اطراف و درون محوطه نمایشگاه نیز نصب شده است.

او با بیان اینکه این تبلیغات نقش موثری در اطلاع رسانی هیات‌ها، مساجد و شهروندان درباره برگزاری این نمایشگاه داشته است، افزود: به طوری که بسیاری از مراجعه کنندگان به این نمایشگاه از طریق همین تبلیغات محیطی متوجه برگزاری نمایشگاه عطرسیب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه قطعا تبلیغات نقش قابل توجهی در اطلاع رسانی برگزاری برنامه‌هایی از این دست دارد، گفت: عرشه‌های پل‌ها، بیلبوردها و پرتابل‌های سطح شهر فضاهای شهری هست که به طرح‌های گرافیکی نمایشگاه عطر سیب اختصاص پیدا کرده است.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه عطر سیب برای هیات‌ها و مساجد پیش از آغاز ماه محرم، گفت: حسینه‌ها و تکایا با حضور در این نمایشگاه می‌توانند در برگزاری هرچه با شکوه‌تر عزاداری سرور و سالار شهیدان آماده شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص اینکه متولیان و خادمان هیات‌ها، تکیه‌ها و دسته‌های عزاداری، خانه‌های جهاد و ایثار، مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهر تهران می‌توانند با حضور در این نمایشگاه که از 2 لغایت 11 مهرماه سال جاری ادامه دارد،گفت : نسبت به تامین اقلام مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت اقدام کنند؛ هم‌چنین با توجه به اینکه تمامی اجناس و اقلام ارائه شده در نمایشگاه با تخفیفات حداقل ٢٠ درصدی نسبت به قیمت بازار ارائه می‌شود، عموم شهروندان نیز قادر خواهند بود برای تهیه مایحتاج نذورات خود از این مزایا بهره‌مند شوند.

703

کد خبر: 681846

وب گردی

وب گردی