صدرالسادات: ساخت بیمارستان سوسنگرد با سرعت خوبی در حال پیشرفت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت بازدید از پروژه های درمانی در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به خوزستان سفر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید علی صدرالسادات در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهداء اهواز به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

او در ادامه از پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی پاداد اهواز که در حال حاضر حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته بازدید نمود و جهت ارزیابی پیشرفت ساخت بیمارستان سوسنگرد، عازم این شهر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدیدها، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: همه ما مدیون مردم عزیز استان خوزستان به ویژه شهرستان سوسنگرد هستیم. این شهر شاهد ریخته شدن خون عزیزان بزرگی بوده است و حق مردم این منطقه هست که بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت کند .

او با تشکر از وزارت نفت جهت حمایت های بی دریغ خود از ساخت بیمارستان جدید سوسنگرد، بیان داشت: خوشبختانه پروژه ساخت بیمارستان سوسنگرد با سرعت خوبی در حال پیشرفت می باشد و ان شاء الله تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، در این بازدید دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، دکتر مصطفی پریدار قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی و جمعی از کارشناسان ستادی وزارت بهداشت ، دکتر صدر السادات را همراهی می کردند.

105/106

کد خبر: 681898

وب گردی

وب گردی