دکتر میرزاده: هیچ معاون و مدیر و مسئولی در دانشگاه، در برابر عملکرد قابل دفاع خود سکوت نکند / تمدید انتخاب رشته های بدون آزمون تا 15 مهر

صدوهفتادوششمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور ریاست هیات موسس و هیات امنا در واحد تهران شمال، به تقدیر از دانشجویان نمونه در این برنامه اشاره کرد و گفت: حدود 50هزار مترمربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی در این روز افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد طرح های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت و کیفیت بالاتری پیش برود.

میرزاده به جلسه شب گذشته ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور و طرح آمایش دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد به منظور رعایت عدالت در بررسی کیفیت آموزشی، برای همه دانشگاه ها استانداردهای یکسان برقرار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تخلفات در دانشگاه های غیرانتفاعی و برخی دانشگاه های وابسته به دولت، اظهار داشت: دیشب در این جلسه از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای ستاد نقشه جامع علمی کشور خواستم به موضوع جذب غیرقانونی کارشناسی ارشد بدون آزمون در برخی از این دانشگاه ها رسیدگی کنند.

دکتر مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استان های دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه، به ارائه گزارش عملکرد سه ساله سازمان مرکزی و استان ها پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تشکر از همکاران خود در هیات رئیسه، تاکید کرد: هیچ معاونت و مدیریتی، در برابر عملکرد قابل دفاع خود سکوت نکند.

وی از اعضای هیات رئیسه خواست صرفه جویی و کاهش هزینه ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از برگزاری گردهمایی مدیران ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز خبر داد و ابراز امیدواری کرد در این همایش، سیاست های دانشگاه درخصوص توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و درون دانشگاهی به خوبی ابلاغ شود.

در ادامه جلسه، دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره 2 هیات رئیسه ارائه کرد.

طبق پیشنهاد این کمیسیون، مقرر شد معاونت دانشجویی و فرهنگی پیگیری کند تا براساس آیین نامه ای به جهت تسهیل امر ازدواج، اماکن دانشگاه با رعایت ضوابط شرعی و شئونات اسلامی در اختیار دانشجویان، کارکنان و فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد شرایط تقسیط شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ترم اول، برای ورودی های جدید مهیا شود. این دانشجویان برای استفاده از شرایط تقسیط شهریه می توانند به واحدهای محل ثبت نام مراجعه کنند.

براساس گزارش مرکز سنجش و پذیرش و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مقرر شد مهلت انتخاب رشته بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا روز 15 مهرماه تمدید شود. این ثبت‌نام در سایت www.azmoon.org انجام می شود.

101

کد خبر: 681903

وب گردی

وب گردی