اسپارتاپراگ - اینتر/ تقابل آسان شاگردان دی بوئر در لیگ اروپا

دو تیم اسپارتاپراگ و اینتر امشب (8مهرماه) از ساعت 22:35 در ورزشگاه جنرالی آرنای پراگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، اسپارتاپراگ و اینتر در بازی دوم خود در لیگ اروپا امشب ساعت 22:35 در جمهوری چک به مصاف هم خواهند رفت.

** وضعیت دو تیم:

اینتر به سرمربی گری فرانک دی بوئر سری آ را با باخت شروع کرد اما در ادامه موفق شد به روند نتیجه گیری باز گردد. آن ها پس از برد خارج از خانه در برابر پسکار، در جوزپه مئاتزا موفق شدند یوونتوس را از پیش رو بردارند و پس از آن در توسکانی امپولی را مغلوب کردند. شاگردان دی بوئر در یک بازی هجومی این هفته در میلان نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر بولونیا کسب کنند. اینتر در اولین دیدار لیگ اروپای خود، با نتیجه 2-0 مغلوب هاپوئل شد، دیداری که در جوزپه مئاتزا با تیمی تقریبا شامل ذخیره های نراتزوری برگزار شد. حالا مرد هلندی امید دارد با کسب نتیجه ای مناسب برابر اسپارتاپراگ وضعیت تیمش را در لیگ اروپا نیز سر و سامان ببخشد.

اسپارتاپراگ از طرفی بازی قبلی خود را با نتیجه 2-0 برد و قبل از آن هم با زلین به تساوی 1-1 رضایت داد. آن ها هم در اولین دیدار خود در لیگ اروپا با نتیجه 3-0 مغلوب ساتهمپتون شدند و با امید به این دیدار پا خواهند گذاشت.

** وضعیت تقابل دو تیم در گذشته:

اینتر برای اولین بار امشب در لیگ اروپا برابر اسپارتاپراگ قرار خواهد گرفت. نراتزوری با 176 بازی بیش از هر تیم دیگری در لیگ اروپا/جام یوفا بازی کرده است.

فرانک دی بوئر در قالب تیم بارسلونا دو بار در لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپارتاپراگ قرار گرفته که در 1999 با نتیجه 5-0 و در 2000 با نتیجه 2-1 پیروز بوده است. اینتر در قالب یک تورنمنت دوستانه دوبار در برابر اسپارتاپراگ قرار گرفته که هر دوبار پیروز میدان بوده است.

** ترکیب احتمالی اینتر

اینتر: هاندانوویچ، رانوکیا، موریو، دی آمبروسیو، میانگیو، ملو، نوکوری، بانگا، ادر، کاندروا، پالاسیو / سرمربی: فرانک دی بوئر

اسپارتا پراگ: بیچیک، زاوستل، برابک، هولک، کوستا، فرایدک، کرجی، ماراچک، واچا، دوکال، لافاتا / سرمربی: ویتسالو لاویچکا

604/602

کد خبر: 681971

وب گردی

وب گردی