تلاش ملی‌پوشان فوتسال کمتر از قهرمانی نیست

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است تلاشی که بازیکنان تیمش انجام داده‌اند تا به جمع چهار تیم برتر جام جهانی برسند، کمتر از قهرمانی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، محمد هاشم‌زاده در خصوص دیدار ایران مقابل روسیه که با شکست 4 بر 3 تیم کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: در این مسابقه خیلی خوب عمل کردیم و بچه‌ها هم عملکرد مناسبی داشتند. در اواخر نیمه اول و کل نیمه دوم، بازی دست ما بود، اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. با اینکه نتیجه را واگذار کردیم، اما بازیکنان با غیرت بازی کرده و از هیچ تلاشی برای کسب نتیجه مطلوب دریغ نکردند.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد بازیکنان و کار فنی‌‌شان راضی هستید؟»، عنوان کرد: تیم ملی ایران بعد از چندین سال به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و از این پس شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم. تلاشی که بازیکنان انجام دادند تا به این مرحله از مسابقات برسند به‌نظر من کمتر از قهرمانی نیست و کادرفنی از آنها رضایت دارد.

وی در ادامه درباره غیبت قدرت بهادری و محمد کشاورز در بازی رده‌بندی مسابقات فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا بیان کرد: نبود این دو بازیکن،کارمان را سخت کرده است. در پاور پلی (بازی پنج نفره بدون دروازه‌بان) این دو بازیکن جز ارکان اصلی تیم ما بودند و روی قدرت فنی و تجربه‌شان حساب باز کرده بودیم. خوشبختانه دیگر بازیکنان جای این دو ملی‌پوش را با تلاش و غیرت پر کرده‌اند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

هاشم‌زاده درباره داوری بازی ایران - روسیه که انتقاداتی را به‌دنبال داشت نیز گفت: متأسفانه داور در یک یا دو صحنه خطاهایی را به نفع ما نگرفت. داوری که آسیایی بود، با ما رفتاری کرد که ضربه به تیم ما خورد. در هر صورت این بازی تمام شده و تمرکزمان را برای رده‌بندی می‌گذاریم.

وی در خاتمه افزود: تیم‌هایی که تا این رده صعود کرده‌اند، تیم‌های بسیار خوبی هستند. خیلی باید تلاش کنیم تا برنده میدان شویم. کارمان بسیار سخت است و باید بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

702/602

کد خبر: 682114

وب گردی

وب گردی