1061 معلول پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی تهران/ پرداخت مستمری به 43 هزار و 720 معلول

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از پرداخت مستمری به 43 هزار و 720 معلول تهرانی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محمدرضا اسدی گفت: در حال حاضر 150هزار معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی استان تهران قرار داشته که از این تعداد 43 هزار و 720 نفرشان مستمری دریافت می کنند.

او افزود: علاوه بر مستمری پرداخت شده به معلولان، آنها مشمول خدمات توانبخشی سازمان بهزیستی تهران نیز می شوند.

معاون امورتوانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به وضعیت معلولان پشت نوبتی جهت دریافت خدمات از سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر 1061 نفر از معلولان تهرانی پشت نوبت خدمات سازمان بهزیستی قرار داشته و منتظر دریافت خدمات از این سازمان هستند.

اسدی در خصوص آخرین وضعیت طرح صدور کارت معلولیت گفت: از تعداد 150 هزار معلول تهرانی هم اکنون 43 هزار نفر کارت جدید معلولیت دریافت کرده و تعداد قابل توجهی از معلولان نیز حاضر به دریافت کارت های جدید معلولیت نشده اند.

او ادامه داد: افرادی که برای دریافت پلاک ویژه معلولان اقدام می کنند باید کارت جدید معلولیت دریافت کرده و بیشتر افرادی که در لیست جدید دریافت کارت قرار گرفته اند کسانی هستند که متقاضی دریافت پلاک ویژه معلولیت بوده اند.

معاون امورتوانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه دریافت کارت های معلولیت اجباری نیست، گفت: معلولان برای دریافت کارت جدید معلولیت با اجبار مواجه نبوده و به همین خاطر آمار مراجعه کنندگان به سازمان بهزیستی جهت دریافت کارت های جدید محدود است.

اوتاکید کرد: زمانیکه فرد معلول برای دریافت کارت جدید اقدام کند باید تحت ویزیت پزشکان قرار گرفته و نوع معلولیت و شدت معلولیت آن مشخص شود.

105105

کد خبر: 682116

وب گردی

وب گردی