بلوک سیمانی را به طرف مادرم پرت کردم و او را کشتم

«موبایلم در خانه گم شده بود، عصبانی بودم، با مادرم درگیر شدم و او را کشتم!» اینها بخشی از اعترافات جوانی است که چند روز قبل مادرش را در شیراز کشت.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از روزنامه شرق، چند روز قبل مأموران یکی از کلانتری‌های شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ در جریان یک فقره فوت مشکوک قرار گرفتند. با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر مراتب به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی اعلام شد.

با حضور بازپرس دادسرای امور جنایی، عوامل تشخیص هویت و تیم بررسی صحنه جرم اداره پلیس آگاهی در محل، تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به زنی میان‌سال است که غرق در خون گوشه‌ای افتاده بود. با آغاز تحقیقات در صحنه، جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در تحقیقات مشخص شد زن میان‌سال به وسیله پسرش به قتل رسیده است. بار دیگر تحقیقات فنی از خانواده قربانی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت پسر این زن که چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیده بود، لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد. وی در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: من و مادرم مدام سر موضوعات مختلف با هم درگیر می‌شدیم. روز حادثه تلفن همراهم در خانه گم شده بود، از این موضوع عصبانی بودم و با او درگیر شدم. گم‌شدن موبایل مرا بسیار عصبانی کرده بود و با او شروع به جر و بحث کردم که ادامه آن منجر به درگیری میان ما شد.

او ادامه داد: زمانی که از هم جدا شدیم و مادرم نشست، بلوک سیمانی را به سمت او پرتاب کردم که در نهایت منجر به مرگش شد. با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل مادرش، او با قرار بازداشت از سوی مقام قضائی در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفته است.

به گزارش خبر جنوب پرونده این پسر هم‌اکنون در دادسرای جنایی شیراز نزد بازپرس درخشان در دست بررسی است و به‌زودی این پرونده با رفع زوایای پنهان جنایت با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری ارسال می‌شود.

105105

کد خبر: 682168

وب گردی

وب گردی