اتفاق جالب و استثنایی در مراسم سالگرد هادی نوروزی

مراسم سالگرد کاپیتان مرحوم پرسپولیس از حالت همایش های همیشگی و خسته کننده به دسته سینه زنی پرشوری تبدیل شد.

به گزارش ایسکانیـوز، روز گذشته مراسم سالگرد هادی نوروزی بر سر مزارش در کپورچال با حضور خیل گسترده مردم منطقه و افرادی که از شهرهای مختلف خودشان را به آنجا رسانده بودند برگزار شد.

در زمان برپایی مراسم سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس اتفاقی افتاد که باز هم نشانه دیگری از عزت و بزرگی بود که خدا به وی داده است.

بر اساس این گزارش هنگامی که مراسم داشت به صورت یک همایش برگزار می شد، باران شدیدی شروع به باریدن کرد که موجب قطع سیستم صوتی شد. شدت باران به صورتی ادامه پیدا کرد که مانع ادامه مراسم در فضای باز شد.

همین اتفاق باعث شد که بچه های کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و لیدرهای حاضر در مراسم که از باشگاه های پرسپولیس، خونه به خونه، نساجی و ... بودند دست به کار شوند تا نگذارند مراسم سالگرد کاپیتان را متوقف شود.

آنها دست به ابتکار جالبی زدند و با عوض کردن جو مراسم از حالت همایش به برپایی دسته سینه زنی در زیر بارش باران نگذاشتند مراسم به هم بریزد و تا آخرین لحظه در کنار خانواده نوروزی و ابراهیم پور ماندند.

در پایان این مراسم خانواده نوروزی از تمام مهمانان مراسم سالگرد هادی بالاخص لیدرها و هواداران فوتبال که نگذاشتند بچه های هادی احساس تنهایی کنند تشکر کردند.

602/401

کد خبر: 682202

وب گردی

وب گردی