بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده

در آستانه سی امین سالروز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، ساختمان های آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی با 47 هزار و 500 متر مربع، روز یکشنبه بهره برداری می شود.

به گزارش ایسکانیوز، ١٤١ آزمایشگاه وکارگاه و 14 کلاس آموزشی، از ظرفیت های ویژه ساختمان آزمایشگاه مرکزی است که در 7 طبقه و با زیربنای بالغ بر 24 هزار متر مربع ساخته شد.

دانشکده فنی و مهندسی نیز که در 7 بلوک با زیر بنایی حدود 23 هزار و 500 متر مربع ساخته شده است علاوه بر اتاق های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی، بیش از 160 باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان دکترا، مدیران گروه ها ، 4 سالن دفاعیه، کتابخانه و 2 سالن مطالعه، اتاق های ویژه لابراتوار، مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد. با احتساب فضاهای ساخته شده برای مجموعه ورزشی، دانشکده های علوم انسانی و زبانهای خارجی در مجموع 86 هزار متر مربع در پردیس حکیمیه ساخت و ساز صورت پذیرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که در دهم آبان ماه 1365 با پذیرش 30 دانشجو در ساختمان استیجاری در دبیرستان شروع بکار کرد، اینک با دارا بودن امتیاز جامع و34 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری، 555 عضو هیات علمی، 394 رشته و گرایش تحصیلی ، 94 هزار فارغ التحصیل و 116 هزار متر مربع فضای آموزشی یکی از معدود واحد های دانشگاهی است که تجمیع در آن اتفاق افتاده است .

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با بهره برداری از طرح های عمرانی، با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده، دانشجویان و اعضاء هیات علمی، سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی رسماً گشایش و در همین مراسم از دانشجویان نمونه سراسر کشور قدردانی می شود .

101

کد خبر: 682295

وب گردی

وب گردی