شوک برای پرسپولیسی ها/وقتی جای خالی بیرانوند احساس می شود+ عکس

دروازه بانی که قصد داشت جانشین بیرانوند شود، حسابی برانکو و هواداران را ناامید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، وقتی برانکو با غیبت 6 بازیکن ملی پوشش به مصاف تیم لیگ دو قشقایی شیراز رفت،شاید حتی فکرش را هم نمی کرد این تیم پرسپولیس را از دور مسابقات حذف کند. ریسکی که پروفسور انجام داد کمی غیر حرفه ای بود. از دست دادن یک جام به این راحتی برای هواداران قابل درک نیست!

اما عجیب ترین سکانس بازی غروب جمعه در شیراز،نه عملکرد بی نقص مهدی شیری در 39 سالگی و نه درک این واقعیت بود که حریف پرسپولیس تیمی است که بازیکنانش ماهی 700 هزار تومان حقوق می گیرند.

نقطه شوک آور بازی،عملکرد بوژیدار رادوشوویچ بود که وقتی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد،برانکو گفت که دروازه بانی را به پرسپولیس آورده که بتواند هم پای علیرضا بیرانوند در زمین تلاش کند.

آنچه از بازی دراماتیک پرسپولیس مقابل قشقایی به یادگار ماند اما خلاف این ادعا را ثابت کرد. جاییکه رادو،نه تنها در ضیافت پنالتی ها ضربه ای را مهار نکرد که به شکلی عجیب در واکنش ها هم دچار مشکل بود و نتوانست در بازی خوانی برای زدن ضربات موفق عمل کند.

عملکرد دروازه بان کروات پرسپولیس برگی ناامید کننده در آخرین سنگر برای هواداران این تیم در غیاب مرد شماره یک؛ علیرضا بیرانوند بود.

604/602

کد خبر: 682391

وب گردی

وب گردی