گرایش جوانان به داشتن دندانهای درشت و سفید

یک متخصص ترمیمی و زیبایی عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران از تاریخ 4 تا 7 آبان ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شیلا امامیه با اعلام این خبر گفت : لبخند زیبا منعکس کننده احساس درونی، اعتماد بنفس و جذابیت فرد می باشد از آنجایی که در دنیای امروز، زیبایی یکی از دغدغه های افراد جامعه در سنین مختلف و اقشار مختلف فرهنگی می باشد، میزان تقاضا در رابطه با دندانپزشکی زیبایی نیز بسیار فراگیر شده اما آنچه که باید توجه کرد این است که زیبایی به چه قیمتی؟!

او گفت : برآورد کردن اینکه چه مسائلی را نادیده می گیریم تا زیبایی بدست آوریم از اهمیت خاصی برخوردار است و باپیشرفت علم و ابداع روش های ساده تر و محافظه کارانه تر میتوان زیبایی دندان ها را به خوبی تامین کرد.

امامیه افزود: امروزه شاهد هستیم که خصوصا افراد جوان جامعه، بصورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندانهای سالم و زیبای خود، همگام با مسائلی مانند مد روز هستند. این مسأله باعث شده که اکثریت خواستار داشتن دندانهای درشت و بیش از حد سفید باشند که به زعم دندانپزشکان منطبق با اصول زیبایی نمی باشد.

او ادامه داد : به رغم این حقیقت که مسائل اقتصادی در همه امور از جمله مسائل پزشکی سایه انداخته است اما در کشور ما وجدان کاری باعث شده دندانپزشکان با اولویت قرار دادن سلامت بیمار، طرح درمان را برمبنای شرایط و درنظرگرفت صلاحدید بیمار تنظیم نمایند.

عضو کمیته اجرایی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی گفت: در این راستا همواره هدف انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی آموزش روشهای پیشگیری از پوسیدگی وتخریب ساختار دندانی، آموزش بهداشت و ترویج روش های محافظه کارانه تر زیبایی بوده است.

او ادامه داد : شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی با شعار " علم و هنر در خدمت سلامت و کرامت بیماران" و با همت انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی و دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در تاریخ ٤-٧ آبان در هتل الپیک تهران و در راستای بازنگری مسائل پیشگیرانه از آسیبهای دندانی ، ارتقا سلامت دندانها و زیبایی با هدف تکریم بیماران برگزار خواهد شد تا دندانپزشکان با بهترین و به روزترین و مناسبترین روشهای درمانی بر مبنای شرایط بیمار آشنا شوند.

105106

کد خبر: 682408

وب گردی

وب گردی