کونته:  از شکست در دربی لندن درس گرفته ایم

سرمربی چلسی،در آستانه دیدار با هال سیتی،  سخت‌کوشی و تلاش را در دستور کار تیمش قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرمربی چلسی،در آستانه دیدار با هال سیتی، سخت‌کوشی و تلاش را در دستور کار تیمش قرار داده است.

آنتونیو کونته پیش از رویارویی با هال سیتی، تاکید کرد که نمی‌تواند با یک «چوب جادو»مشکلات دفاعی چلسی را حل کند. آبی‌های لندن هفته گذشته از اشتباهات دفاعی ضربه دیدند و در غیاب کاپیتان تری، در دربی لندن با سه گل شکست خوردند. با این شکست، وضعیت چلسی در جدول کمی متزلزل شد، اما سرمربی این تیم در رابطه با وضعیت شاگردانش، گفت:

زمانی که در دو بازی، حتی در برابر تیم‌های بزرگ نتیجه نمی‌گیرید، شرایط خوب نیست. اما ما در این دو بازی به اشتباهات‌مان پی بردیم و یاد گرفتیم. متوجه نکات بسیار مهمی شدیم که باید برای مرتفع کردن آن‌ها، به‌شدت تلاش کنیم. این شکست‌ بسیار مهم بود، تکرار می‌کنم، بسیار مهم بود و ما گذشته را فراموش نمی‌کنیم. گذشته اینجاست، کاملاً شفاف. ما فصل گذشته دهم شدیم و زمانی که شما دهم می‌شوید، مشخص است که مشکلاتی دارید.

در حال حاضر، با کار فوق‌العاده و سخت‌کوشی، ما درحال حل مشکلات تیم هستیم. من، بازیکنان، باشگاه، همه با هم؛ در این شرایط، مهم است که درک کنیم که یک چوب جادو برای تغییر یک‌باره شرایط را نداریم. ما باید شرایط را با کار سخت، همراه یکدیگر و به‌مرور تغییر دهیم. در شرایط فعلی، کار کردن برای بهتر شدن مهم‌ترین نکته است، نه برد و باخت.

کونته و آبراموویچ در هفته گذشته سه‌بار یکدیگر را در کوبهم (محل تمرینات چلسی) ملاقات کرده‌اند. اما سرمربی ایتالیایی شایعات پیرامون فصل نقل و انتقالات زمستانی را انکار می‌کند.

ما باید درحال فکر کنیم، چراکه حال برای ما در این لحظه مهم‌تر است. تا ژانویه، راه زیادی مانده است. ژانویه را به‌چشم یک فرصت برای تغییر نمی‌بینم. در عین‌حال، شرایط کنونی را فرصتی برای پیشرفت می‌بینم. فرصتی برای کار کردن و درک این که این کار، آسان نیست. ما این موضوع را در باشگاه می‌دانیم و باید داستان فصل گذشته را تغییر دهیم. تکرار می‌کنم، فصل گذشته بسیار واضح و شفاف بود. من فکر می‌کنم من و بازیکنان و هیچ‌یک از ما، آن شرایط را فراموش نکرده‌ایم. ما از آن وقایع، به‌عنوان یک اهرم انگیزشی برای حرکت روبه جلو استفاده می‌کنیم.

604/602

کد خبر: 682471

وب گردی

وب گردی