جانی دپ به «قتل در قطار سریع السیر به شرق» پیوست

«جانی دپ» و «جودی دنچ» به عنوان دو بازیگر جدید به پروژه اقتباس جدید از رمان «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» پیوستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از گاردین، «جودی دنچ» بازیگر برنده اسکار و «جانی دپ» جدیدترین چهره‌های هستند که به اقتباس جدید از رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» شاهکار ادبی «آگاتا کریستی» به کارگردانی «کنت برانا» پیوستند.

پیش از این نیز «آنجلینا جوالی» به عنوان بازیگر اصلی این فیلم اقتباسی انتخاب شده بود اما این نقش را نپذیرفت و نقش او به «میشل پتیفر» رسید و «دیزی ریدلی» و «مایکل پنا» نیز یگر بازیگران این درام هیجانی جنایی هستند.

تیم بازیگران این فیلم یادآور اقتباس «سیدنی لومت» از رمان «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» در سال 1974 است که در آن «آلبرت فینی»، «لورن باکال»، «اینگرید برگمن» و «شان کانری» حضور داشتند.

«مایکل گرین» نگارش فیلمنامه جدید «قطار سریع السیر به شرق» و «مارک گوردن» ،«سیمون کینبرگ» و «ریدلی اسکات» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه «هرکول پوارو» برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

«کنت برانا» علاوه بر کارگردانی فیلم ایفای نقش کاراگاه «هرکول پوارو» را بر عهده دارد و «جودی دنچ» برای نقش پرنسس «دراگومیروف» و «جانی دپ» برای نقش «راشت» انتخاب شده است، مردی که قتل او داستان اصلی فیلم را شکل می‌دهد.

رمان جنایی «آگاتا کریستی» برای اولین بار در سال 1974 در فیلمی به کارگردانی «سیدنی لومت» و با بازی «آلبرت فینی»،«لورن باکال» و «اینگرید برگمن» به سینما آمد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «برگمن» به ارمغان آورد.

در سال 2011 نیز یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی «کارل شنکل» بر اساس رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» ساخته شد.

قرار است، فیلمبرداری فیلم جدید «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» از ماه نوامبر آغاز شود و تاریخ اکران 22 نوامبر 2017 برای آن در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
503502

کد خبر: 682520

وب گردی

وب گردی