برگزاری اولین جلسه کمیته راهبردی کنفرانس "توسعه پایدار در انرژی، آب و محیط زیست"

اولین جلسه کمیته راهبردی دومین کنفرانس توسعه پایدار در سیستم های مهندسی انرژی، آب و محیط زیست با حضور مدیران و معاونان ارشد تعدادی از وزارتخانه ها و ارگانها در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، اولین جلسه کمیته راهبردی دومین کنفرانس توسعه پایدار در سیستم های مهندسی انرژی، آب و محیط زیست با حضور مدیران و معاونان ارشد سازمان محیط زیست، وزارتخانه های علوم، نیرو، نفت، کشور، شهرداری و مدیران و معاونان ارشد تعدادی از بانک ها و پژوهشکده های وابسته به وزارت نفت، نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران و ... یازدهم مهرماه 1395 از ساعت 9:30 تا 12:30 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

دومین کنفرانس ملی «توسعه پایدار در سیستم‌های مهندسی انرژی، آب ومحیط زیست»، روزهای 3و4 اسفندماه 95 برگزار می شود. صنعت حمل و نقل؛ صنعت ساختمان؛ صنایع شیمیایی؛ صنایع نظامی و راهبردی؛ دینامیک سیالات محاسباتی در انرژی، آب و محیط زیست؛ مدیریت سبز؛ صنایع کشاورزی؛ صنایع نیروگاهی؛ مناطق آزاد در توسعه پایدار؛ نقش کلیدی بانک‌ها و عوامل اقتصادی در توسعه پایدار؛ تاثیر کاهش فقر بر پایداری جوامع؛ صنعت متالورژی؛ صنایع شیمیایی؛ معماری و توسعه پایدار محورهای برگزاری دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در سیستم‌های مهندسی انرژی، آب ومحیط زیست است. مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس، اول دی‌ماه 1395 اعلام شده است.

توسعه پایدار به عنوان اصلی‌ترین شاخص در رشد و تعالی جوامع پیشرفته، محور توجه همۀ فعالیت‌های حال و آیندۀ انسان امروزی است؛ زیرا در نظر نگرفتن این امر در تولید محصولات، استفاده از منابع، تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، اجتماعی و … می‌تواند منجر به بروز آسیب ‌های جبران نا‌پذیر به محیط زیست انسانی گردد.

در این راستا اولین کنفرانس توسعه پایدار در سیستم‌ های مهندسی انرژی، آب و محیط زیست در اردیبهشت ماه 1394 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد تا زمینه‌ ساز شکل گیری محیطی مناسب جهت به اشتراک گذاشتن نتایج پژوهش‌های متخصصین و صاحب‌نظران امر توسعه پایدار باشد. دکتر سید مصطفی حسینعلی پور،عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، دبیر دومین کنفرانس توسعه پایدار در سیستم‌ های مهندسی انرژی، آب و محیط زیست خواهد بود.

101/107

کد خبر: 682627

وب گردی

وب گردی