عقد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی یزد

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و فرماندهی ناحیه انتظامی استان یزد با حضور جمعی از دانشگاهیان در ستاد فرماندهی انتظامی استان به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و جمعی از دانشگاهیان در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد در آغاز دومین روز از هفته نیروی انتظامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری‌های متقابل در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و پلیس این استان امضا شد.

در ابتدای این آیین سردار ایرج کاکاوند فرمانده ناحیه انتظامی استان یزد اظهار کرد: در حوزه انتظامی بحث آموزش کارکنان و ارتقای دانش انتظامی آنها را در دستور کار خود قرار دادیم و یقیناً تعامل مجموعه انتظامی استان با دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بحث پژوهش و تقویت بنیه علمی این عزیزان یک تعامل ارزنده و مثمر خواهد بود.

فرمانده ناحیه انتظامی استان یزد توجه به چهار رکن ارتقاء بعد انسانی، ترویج و تجهیز بدون تجمل و اسراف در بخش سخت افزاری و نرم افزاری و توجه ویژه به بعد آموزش را از ملزومات داشتن یک سازمان حرفه ای و موفق برشمرد.

دکتر معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم با تبریک هفته ناجا به زحمت‌کشان نیروی انتظامی و تبریک موفقیت‌های این نیرو در هفته‌های گذشته در دستگیری سارقان، قاتلان و مخلان نظم و امنیت استان گفت: دانشگاه‌ها با در اختیار داشتن بهترین سرمایه ها که همان سرمایه های انسانی است می توانند راهگشای بسیاری از معضلات جامعه باشند و دانشگاه آزاد اسلامی یزد آمادگی هر گونه همکاری متقابل را با ارگانها و سازمان‌های استان دارد و با عقد تفاهم‌نامه راه‌های همکاری بیشتر و بهتر گشوده خواهد شد.

سرگرد محمد نعیم یاوری رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی ناحیه انتظامی استان یزد نیز در سخنانی کوتاه گزارشی از وضعیت حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را در ارسال موضوع های پایان نامه و طرح‌های پیشنهادی با موضوع حل مشکل پلیس استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 50 درصد مشارکت در طرح‌های ارسالی داشته این دفتر داشته اند که سیستم های تشویقی کسر از خدمت و حمایت از پایان نامه ها نیز صورت خواهد گرفت.

101

کد خبر: 682635

وب گردی

وب گردی