اولین کنسرت حامد همایون در حمایت از کودکان محک برگزار می‌شود

مدیرعامل مؤسسه «ترانه شرقی» از اهدای کلیه عواید اولین کنسرت حامد همایون به کودکان مبتلا به سرطان محک در زمستان 95 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز حامد همایون، خواننده موسیقی پاپ به همراه محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده و مدیرعامل مؤسسه «ترانه شرقی» در آخرین بازار با نام «قلک‌شکان» محک حضور یافتند. رجب‌پور در جمع هنردوستان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در محک از اهدای کلیه عواید اولین کنسرت حامد همایون به کودکان مبتلا به سرطان محک خبر داد.

حامد همایون پس از بیان سخنانی در جمع یاوران محک، در حاشیه این بازار گفت: «آوازه محک را پیشتر شنیده بودم ولی از 2 سال پیش به صورت جدی فعالیت‌های این مؤسسه را دنبال کرده‌ام. فضای محک پر از انرژی مثبت است و امیدوارم بتوانم به عنوان جزئی از جامعه هنری به عنوان یکی از اعضای محک شناخته شوم.»

همایون که یکی از قلک‌های محک را دریافت کرده بود تا با خود ببرد افزود: «برای نخستین بار است که در یک فضای عمومی ظاهر شده‌ام و خوشحالم که این فضا متعلق به یک مؤسسه خیریه است. مؤسساتی چون محک برای ساخت جامعه بهتر بسیار مؤثرند و امیدوارم چنین سازمان‌هایی همواره فعال باشند و هنرمندان نیز بتوانند از طریق همراهی با این مؤسسات خدمتگزار مردم جامعه باشند.»

همایون با اشاره به صحبت‌های رجب‌پور مبنی بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در پایان گفت: «مطمئن باشید که کلیه عواید حاصل از اولین کنسرت تهران خود را به کودکان محک تقدیم کنم.»

لازم به ذکر است آخرین بازار با نام «قلک‌شکان» 8 و 9 مهر در مؤسسه خیریه محک برگزار شد. در این بازار از نام جدید بازار که با مشارکت یاوران انتخاب شده بود رونمایی شد. بنا به نظر نیکوکاران بازار مهر ماه محک از این پس با نام «جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» برگزار خواهد شد.

105105

کد خبر: 682639

وب گردی

وب گردی