ملوان نوین صفر- استقلال 2/ قوی سپید، بال پرواز آبی ها!

استقلال تهران با کسب پیروزی مقابل ملوان نوین بندرانزلی، به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرد و حالا باید منتظر دیدار با مس‌ کرمان در ورزشگاه آزادی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم ملوان نوین بندرانزلی و استقلال دیدار مرحله سوم خود در جام حذفی را از ساعت 16:10 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی بندر انزلی آغاز کردند. در این دیدار که با استقبال نسبتاً خوبی از سوی تماشاگران همراه بود، استقلال موفق شد با دو گل علی قربانی در دقیقه 8 و بختیار رحمانی در دقیقه 28 حریف خود را شکست دهد.

ترکیب ملوان نوین: رضا غلامپور، علیرضا رهنورد، ابراهیم حسین‌زاده، یوسف باقری، امین معاف (65 - سجاد راه‌پیما)، آرمان عباسی‌، علی دارپرنیان، علیرضا مصطفایی، آرمان شکوری، هومن حسین‌زاده (45 - میلاد ناصری) و محمد غلامین (76 - پیام به‌پاکدل).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، مجید حسینی، رابسون، میثم مجیدی، فرشید باقری، مجتبی حق‌دوست، بختیار رحمانی (69 - فرشید اسماعیلی)، خسرو حیدری (78 - میعاد یزدانی)، کاوه رضایی و علی قربانی (41 - آرش افشین).

نیمه اول

دقیقه 4: حمله استقلالی‌ها می‌توانست با یک پاس روبه جلو توسط علی قربانی، به یک فرصت گلزنی بدل شود، اما مدافعان ملوان، پوشش خوبی در این صحنه داشتند.

دقیقه 8: ارسال مگویان در تیر دوم با ضربه سر رو به عقب کاوه رضایی همراه شد تا علی قربانی از راه برسد و با یک بغل پای دقیق، دروازه ملوان نوین را باز کند.

دقیقه 15: ارسال ملوانان به محوطه جریمه استقلال، نزدیک بود یک صحنه خطرناک برای گلزنی ملوان نوین پدید بیاورد، اما مجید حسینی به سرعت از راه رسید و توپ را دور کرد.

دقیقه 22: شوت کاوه رضایی در آغوش دروازه‌بان ملوان نوین آرام گرفت.

دقیقه 28: اشتباه مدافع ملوان باعث شد کاوه رضایی توپ‌ربایی کرده و یک پاس عرضی با ارتفاع مناسب برای بختیار رحمانی مهیا کند. بختیار نیز پس از یک کنترل خوب، با یک ضربه دقیق، دروازه ملوان نوین را گشود.

دقیقه 34: مجتبی حق‌دوست در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت او به مدافع ملوان که از پشت سر خودش را رسانده بود، برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 41: شوت آرام مهاجم ملوان با فاصله‌ای نه‌چندان زیاد نسبت به دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 44: ارسال کوتاه بازیکنان ملوان به محوطه جریمه استقلال خطرآفرین بود، اما قبل از آن که محمد غلامین به توپ برسد، مدافعان استقلال این موقعیت را مهار کردند.

دقیقه 45: پاس به بغل حق‌دوست به کاوه رضایی رسید، اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و فرصت را از دست داد.

نیمه دوم

دقیقه 48: نفوذ مهاجم ملوان از سمت راست به داخل محوطه جریمه با هوشیاری رابسون، نیمه کاره ماند.

دقیقه 51: شوت مهاجم جوان ملوان به آرامی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 64: بختیار رحمانی در موقعیت نسبتاً خوبی قرار داشت و صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه ملوان به اوت رفت.

دقیقه 80: پاس در عرض کاوه رضایی به آرش افشین رسید، اما قبل از آن که افشین به توپ ضربه بزند، مدافعان ملوان، توپ را دور کردند.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی نزدیک به دروازه استقلال توسط پیام پاکدل با فاصله‌ از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

علی صفایی قضاوت این دیدار را به‌عهده داشت که به علی دارپرنیان و علیرضا رهنورد از ملوان نوین و رابسون جانواریو، میثم مجیدی و فرشید باقری از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال در مرحله یک شانزدهم باید به مصاف تیم مس کرمان برود. با توجه به میهمان بودن استقلال در این بازی و اینکه مس کرمان در دیدار لغو شده‌اش مقابل خیبرخرم آباد میزبان بوده آبی‌پوشان تهرانی میزبان مس کرمان خواهند بود.

602/602

کد خبر: 682683

وب گردی

وب گردی