حضرتی: عدم حمایت از روحانی توهم است

عضو فراکسیون امید درخصوص احتمال معرفی گزینه جدید از سوی اصلاح‌طلبان در صورت حمایت گسترده اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات ٩٦، گفت: مساله حمایت نکردن از آقای روحانی یک توهم بیش نیست. نه از این باب که اصولگرایان از آقای روحانی حمایت نکرده‌اند و ایشان به سمت اصلاح‌طلبان آمد، بلکه تفکر ایشان از قدیم اینگونه بوده است که هم باید از تمام ظرفیت اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان استفاده کند و هم باید از افراطیون اصلاح‌طلب و هم باید از افراطیون اصولگرا فرار کرد.

به گزارش ایسکانیوزٰ الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران درخصوص اعلام حمایت قاطع اخیر آقای ناطق‌نوری از آقای روحانی در انتخابات٩٦، گفت: آقای ناطق‌نوری از شخصیت‌های ریشه‌دار، اصیل و از استوانه‌های تاثیرگذار و مهم انقلاب و نظام ما هستند و تجارب فوق‌العاده طلایی و گرانقدری در خودشان دارند. حرف‌های‌شان برای بنده و جامعه بسیار مهم است و همیشه مایه برکت و انسجام نیروهای انقلاب بوده‌اند.

وی افزود: در ماجرای ایجاد پشتیبانی برای آقای روحانی در اردوگاه اصولگرایان، آقای ناطق فوق‌العاده تاثیر بسزایی دارند. البته ایشان هم مثل آقای هاشمی سالیان سال است که مورد تخریب قرار گرفته‌اند و قطعا این تخریب‌ها و بی‌میلی‌ها بی‌تاثیر نبوده است اما ایشان بدون توجه به این تخریب‌ها همچنان وظیفه خود را در جهت کمک به انسجام اصولگرایان معتدل و معقول برای پشتیبانی از آقای روحانی انجام می‌دهد که از این جهت باید از ایشان تشکر کرد.

وی درخصوص احتمال حمایت گسترده اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات ٩٦ گفت: با کارکرد خوبی که آقای روحانی در بخش‌هایی مختلف به‌خصوص در سیاست خارجی داشته‌اند، با این کارنامه پیش‌بینی می‌کنم که جامعه روحانیت مبارز هم یکی از پشتیبانان آقای روحانی در انتخابات آینده خواهند بود.

عضو فراکسیون امید درخصوص احتمال معرفی گزینه جدید از سوی اصلاح‌طلبان در صورت حمایت گسترده اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات ٩٦ به روزنامه اعتماد گفت: مساله حمایت نکردن از آقای روحانی یک توهم بیش نیست. نه از این باب که اصولگرایان از آقای روحانی حمایت نکرده‌اند و ایشان به سمت اصلاح‌طلبان آمد، بلکه تفکر ایشان از قدیم اینگونه بوده است که هم باید از تمام ظرفیت اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان استفاده کند و هم باید از افراطیون اصلاح‌طلب و هم باید از افراطیون اصولگرا فرار کرد. این تفکر خوبی است که عقلای سیاسی و آدم‌های ریشه‌دار و ارزشی هر دو طرف را بتوانیم در یک پرانتز جمع کنیم، این تفکر آقای روحانی است. در موضوع حمایت از آقای روحانی اصولگرایان خودشان از ایشان فاصله گرفته‌اند. همیشه اصلاح‌طلبان تمایل به این دارند که عقلای اصولگرا به سمت آقای روحانی بیایند، چراکه از آمدن آنها ما خوشحال می‌شویم.

202/201

کد خبر: 682710

وب گردی

وب گردی