از مظلومی و ژنرال تا تقابل مهاجم سابق پرسپولیس با استقلال

استقلال با شکست تیم فوتبال ملوان به مصاف تیم لیگ یکی می رود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال با شکست تیم ملوان نوین انزلی موفق شد به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کند و شاگردان منصوریان باید به مصاف تیم مس کرمان بروند.

تیم فوتبال مس کرمان که سابقه حضور در لیگ برتر را هم در کارنامه سوابق خود دارد دو سال است که در لیگ یک حضور دارد و این تیم هنوز نتوانسته به لیگ برتر راه یابد.حال با انصراف تیم فوتبال خیبر خرم آباد این تیم بدون دردسر در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف استقلال می رود.

9امتیاز در 8 هفته

تیم فوتبال مس کرمان با 9 امتیاز در جایگاه 12 جدول رقابت های لیگ یک قراردارد و باید در این تیم می تواند به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد و استقلال را شکست دهد.

از صمد تا ژنرال و مظلومی

در تیم مس کرمان بازیکنان و مربیانی مثل پیروز قربانی،امیر قلعه نویی،صمد مرفاوی،پرویز مظلومی حضور داشتند و نکته جالب تقابل مهدی رحمتی با تیم سابق خود است.سرمربی مسی ها به منصور ابراهیم زاده است که سابقه مربیگری در تیم های راه آهن و ذوب آهن را در کارنامه سوابق خود دارد.

تقابل مهاجم سابق پرسپولیس با استقلال

بهترین بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در حال حاضر مهدی دغاغله مهاجم سابق پرسپولیس است.این بازیکن با 4 گلی که در 8 هفته اخیر رقابت های لیگ یک به ثمر رسانده است انگیزه بالایی مقابل استقلال در جام حذفی دارد.

603/603

کد خبر: 682884

وب گردی

وب گردی