درختان زیتون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به بار نشست

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از آغاز برداشت زیتون از درختان زیتون سایت مرکزی، دانشکده دامپزشکی و خوابگاه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ ظهیری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از درختان زیتون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مقدار قابل توجهی زیتون برداشت شود، افزود: این میزان با توجه به رشد درختان و کاشت درختان جدید، در سال‌های آینده افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

ظهیری کاشت درختان مثمر در فضاهای سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را استفاده بهینه از فضاهای موجود دانست و گفت: درختان انجیر، انار، توت، انگور و زیتون درختان مثمری هستند که فضاهای سبز دانشگاه را پوشش داده و محصولات آن برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه مقاوم بودن زیتون نسبت به کم‌آبی و شوری از مزایای کشت زیتون است، ادامه داد: همین امر موجب شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نسبت به کاشت این گونه گیاهی اقدام کند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تنوع تولیدات گیاهی در این واحد دانشگاهی را یادآور شد و گفت: گیاهان گلخانه‌ای خیار، گوجه فرنگی، بادمجان، توت فرنگی، کدو و محصولات زراعی گندم و جو در این واحد دانشگاهی کشت و تولید می‌شود که در درآمدزایی و استفاده بهینه از فضا و امکانات بسیار موثر است.

101

کد خبر: 682902

وب گردی

وب گردی