نماهنگ «سیانور» با صدای محمد معتمدی رونمایی شد

نماهنگ تیتراژ پایانی فیلم «سیانور» با حضور بازیگران این فیلم و با صدای محمد معتمدی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نماهنگ تیتراژ پایانی «سیانور» با صدای محمد معتمدی که بازخوانی یک قطعه قدیمی با عنوان «سوگند» است، در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد. این نماهنگ به کارگردانی مجتبی اسماعیل زاده ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، فرزین صابونی، رضا مولایی، پدرام شریفی، فریدون محرابی و بهروز شعیبی حضور دارند.
ترانه سرا این قطعه تورج نگهبان و آهنگساز آن جواد افشار است. بهزاد عبدی نیز بازآفرینی و تنظیم این قطعه را برای تیتراژ پایانی «سیانور» برعهده داشته است.
تصویربرداری این نماهنگ برای نزدیکی به فضای فیلم و این ترانه در یکی از کافه های قدیمی در منطقه لاله زار انجام شده است.
فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی پس از دهه اول محرم در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی می شود.
در خلاصه داستان «سیانور» آمده است:پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.
این فیلم به برهه ای از تاریخ سیاسی ایران می پردازد که در سینمای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است.
در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می پردازند.
«سیانور» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.
503502

کد خبر: 682940

وب گردی

وب گردی