مداحان و واعظان معروف  در تهران به کدام دانشگاه ها می روند؟

ویژه برنامه های دانشگاه های تهران همزمان با فرارسیدن ماه محرم برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، هیئت دانشجویی دانشگاه‌های کشور مانند هرساله برنامه‌های ویژه‌ای را در دهه اول محرم برای عزاداری سالار شهیدان برگزار خواهند کرد.

در دانشگاه تهران مراسم عزاداری ماه محرم با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی سعید حدادیان در مسجد این دانشگاه برگزار خواهد شد، در دانشگاه امام صادق(ع) هم این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی در مسجد دانشگاه از اول محرم به مدت 11 شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

دانشگاه صنعتی شریف هم این مراسم را با سخنرانی حجتالاسلام صدیقی، قمی و محمدزاده یزدی و با حضور احمد عباسی و محمدرضا رجبی‌فر در مسجد دانشگاه از اول محرم به مدت 13 شب برگزار می‌کند.

مراسم عزاداری ماه محرم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم با سخنرانی حجج‌الاسلام محمدی و علوی و با مداحی رضایی‌پور و جاروبندان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم در دانشگاه علم و صنعت با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی و مداحی محسن حیدرزاده، علی مدرسی و حمید رشدی برگزار می‌شود و دانشگاه شاهد هم این مراسم را با حضور حجت‌الاسلام حسن‌آبادی، میثم احمدی‌پور برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هم در دهه اول ماه محرم با حضور علی منصوریان و علی جیرودی در مسجدالنبی این دانشگاه عزاداری خواهند کرد.

برنامه های سراسری دانشگاه پیام نور در ماه محرم

برگزاری سخنرانی های مذهبی در نماز جماعت، دعوت از گروه های هنری و نمایشی و اجرای تئاترهای حماسی و عاشورایی و تعزیه خوانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعات متناسب با محرم و سیدالشهدا(ع)، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی ویژه ماه محرم، فضا سازی محوطه دانشگاه متناسب با ماه محرم،‌ نصب پوستر و احادیث مرتبط با عاشورا،‌ اجرای کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات مرتبط و… از جمله برنامه های دانشگاه پیام نور در ماه محرم است.

101

کد خبر: 683024

وب گردی

وب گردی