معرفی اپلیکیشن ماه حسین؛ مجموعه ای از مداحی ها، زیارات و سخنرانی ها برای ماه محرم

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) احتیاجات جدیدی را در میان مردم به وجود می آورد. بسیاری در این ماه تمایل دارند که بخشی از وقت خود را به شنیدن سخنرانی ها، مداحی ها و خواندن ادعیه و زیارات اختصاص دهند تا بدین طریق از برکات معنوی این ایام استفاده کرده باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، اپلیکیشن ماه حسین برای تأمین احتیاجات این عزاداران طراحی شده؛ محصولی که ضمن دسترسی رایگان به سخنرانی و مداحی و زیارات مخصوص ماه محرم مجموعه ای از ویدئو کلیپ ها و پیامک های مناسب با حال و هوای این ایام را هم در خود گردآوری کرده است.

اپلیکیشن اندرویدی ماه حسین متن بسیاری از زیارات و دعاهای مناسب ماه محرم را برایتان گردآوری کرده که می توانید ضمن خواندن متن عربی و ترجمه فارسی، فایل صوتی آن ها را هم گوش بدهید.

هر چند به دلیل ماهیت وابسته به اینترنت اپ نمی توان به متن دعاها در حالت آفلاین دسترسی داشت، اما امکانی برایتان فراهم شده که کلیه محتوای مالتی مدیا را در حالت آنلاین دانلود و روی حافظه دستگاه ذخیره سازید.

متأسفانه اندازه قلم متن دعاهای ماه حسین نسبتا کوچک بوده و امکان تغییر آن وجود ندارد، و این موضوع می تواند برای افرادی با بینایی ضعیف مشکل ساز شود. مضاف بر این که نوشته ها پشت سر هم و بدون فاصله ردیف شده اند و هیچ گزینه ای هم برای نشانه گذاری متن در اختیار کاربر قرار نگرفته است.

اما بر خلاف ادعیه و زیارات که ضعیف ترین قسمت اپلیکیشن هستند، ماه حسین در بخش های سخنرانی و مداحی و نمایش فایل های ویدئویی عملکرد بسیار خوبی را داراست. کلیه محتوای مالتی مدیای اپ را می توانید به رایگان دانلود یا به طور لحظه ای در دستگاه استریم کنید. این استریم می تواند در محیط خود اپ یا حتی در پلیر مد نظر شما انجام بگیرد.

ماه حسین ضمنا یک بخش اختصاصی برای پیامک های مناسبتی هم دارد تا بتوانید از آن ها در اپلیکیشن های پیام رسان بهره بگیرید. یکی دیگر از قابلیت های خوب این اپلیکیشن نیز استریم زنده ویدئو از زیارتگاه های معصومین (ع) است که مطمئنا بسیاری را به ادامه استفاده از آن ترغیب خواهد کرد.

از انتشار ماه حسین زمان زیادی نمی گذرد، به همین خاطر شاید در آن شاهد آرشیو پر و پیمانی از مداحی و سخنرانی نباشید. با این حال عملکرد خوب و سرعت بالای اپ در استریم و دانلود محتوای چند رسانه ای نوید محصولی پرطرفدار و کارآمد را در آینده می دهند.

ماه حسین در نسخه فعلی (0.1.4) عاری از مشکل نیست، اما پتانسیل خوبی دارد تا در صورت به روز رسانی های مکرر و رفع ایرادات به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مذهبی تبدیل شود. این اپلیکیشن رایگان است، و می توانید همین حالا آن را از کافه بازار دانلود و در موبایل های اندرویدی تان تجربه کنید.

108/101

کد خبر: 683033

وب گردی

وب گردی