افتتاح فاز توسعه‌ای سیلو و کارخانه آرد ماهدشت زنجان با حضور سردار دهقان

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فاز توسعه‌ای سیلو و کارخانه آرد ماهدشت استان زنجان که به ظرفیت 25 هزار تن افزایش پیدا کرده است، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز از کارخانه و سیلوی آرد ماهدشت بازدید کرد.
این کارخانه در ادامه برنامه‌های خود و در راستای اجرای فازهای توسعه‌ای، طی سال 88 نسبت به احداث نخستین سیلوی خود به ظرفیت 13 هزار تن گام برداشت.
شایان ذکر است، طی سال جاری و در راستای اجرای فاز توسعه‌ای، این کارخانه و سیلوی آرد ماهدشت در استان زنجان، نسبت به احداث سیلوی دوم خود به ظرفیت 25 هزار تن اقدام کرده است.
فضای کل ذخیره‌سازی کارخانه آرد ماهدشت به 11 هزار تن انبار مکانیزه رسیده که 38 هزار تن نیز شامل سیلوی فلزی می شود، در مجموع فضای ذخیره‌سازی این کارخانه و سیلوی آرد استان به 49 هزار تن رسیده است.
همچنین با توجه به همجواری سیلو با کارخانه آرد، در زمینه کاهش هزینه‌های حمل و نقل صرفه‌جویی قابل توجهی شده و خود گام مهمی محسوب می‌شود.
این در حالی است که هزینه عملیاتی شدن فاز بعدی توسعه 2.5 میلیارد تومان برآورد شده است.
گفتنی است، سیلوی زرین پیمان شهرستان خدابنده نیز یکی از سیلوهای استان است که با اجرای فاز توسعه‌ای خود در سال 95 و با افزایش 40 هزار تنی ظرفیت سیلو، به ظرفیت کل 110 هزار تن سیلوی فلزی و 25 هزار تن فضای رو باز افزایش یافته است.
کارخانه و سیلوی آرد ماهدشت، در سال 84 نسبت به ساخت انبار مکانیزه بتنی به ظرفیت 11 هزار تن اقدام کرده بود.

202/201

کد خبر: 683083

وب گردی

وب گردی