نتایج پذیرفته شدگان دانشگاه  جامع علمی کاربردی  امروز اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: اسامی 103 هزار و 238 پذیرفته شده نهایی دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز روی سایت سنجش قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حسین توکلی روز دوشنبه گفت: داوطلبان با مراجعه به تارنمای www.sanjesh.org می توانند اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را مشاهده کنند.او گفت: از مجموع 103 هزار و 238 پذیرفته شده در این دوره ها، 34 هزار و 104 زن و 69 هزار و 98 مرد هستند.
توکلی ادامه داد: ضرورت دارد پذیرفته شدگان در روزهای 14 ، 15 و 17 مهرماه با در دست داشتن مدارک مربوطه با توجه به کد رشته محل قبولی به موسسات آموزشی مراجعه کنند.
ثبت نام در آزمون های دوره کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی هفتم تا 13 شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد.
داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام برای شرکت در گزینش دوره های یاد شده اقدام کردند.

کد خبر: 683128

وب گردی

وب گردی