بیرانوند همچنان گزینه اصلی در تیم ملی/ قوچان نژاد اختصاصی تمرین کرد

سومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که قرار بود تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 10:30 آغاز شود اما بازیکنان تیم ملی 15 دقیقه زودتر به ورزشگاه آزادی آمدند و تمرینات انفرادی انجام دادند.

*مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز نصف زمین را با موانع و توپ برای کارهای تاکتیکی آماده کردند. نکته جالب اینکه اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی در گوشه ای از زمین با یکدیگر پاس کاری می کردند.

*قرار است تمرین رسمی تیم ملی با حضور کارلوس کی روش از ساعت 10:30 دقیقه آغاز شود.

*پس از تمرینات مفرح بازیکنان تیم ملی در دقایق ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر اوسیانو به دروازه جنوبی ورزشگاه رفتند و کارهای سرعتی و استقامتی را انجام دادند.

*محمدرضا اخباری، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند زیر نظر دن گاسپار به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*سایر بازیکنان در وسط زمین جمع شدند و به صحبت های مربیان تیم ملی گوش می دادند.

*خانبان آنالیزور تیم ملی با حضور یافتن در طبقه اول ورزشگاه با دوربین فیلمبرداری از تمرین شاگردان کی روش را در دستور کار خود قرار داد.

*رضا قوچان نژاد با حضور یافتن در منطقه ای از زمین تمرینات بدنسازی را به صورت اختصاصی انجام می داد.

*تمرین روز دوشنبه تیم ملی مانند روزهای گذشته بدون حضور تماشاگران پیگیری می شد.

*بعد از پایان تمرینات استقامتی، بازیکنان زیر نظر کادر فنی به فوتبال درون تیمی پرداختند که در این بین اشکان دژاگه با پوشیدن کاور سفید رنگ، به عنوان بازیکن آزاد در دو تیم فعالیت می کرد.

*کارلوس کی روش به شدت تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشت و او، کلاه خود را به صورت برعکس روی سرش گذاشته بود و بسیار جالب توجه بود.

*علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری در فوتبال درون تیمی درون دروازه حضور داشتند و در نیمه دوم، حقیقی جای اخباری را گرفت. این نشان می دهد که بازهم بیرانوند گزینه اصلی برای دیدار با ازبکستان برای حراست از دروازه تیم ملی است.

*بازیکنان بین دو نیمه فوتبال درون تیمی سه دقیقه استراحت کردند.

*در نیمه سوم تمرین فوتبال درون تیمی علیرضا بیرانوند جای خود را به علیرضا حقیقی داد و دقایقی پشت دروازه جنوبی ورزشگاه در حال استراحت کردن بود.

*رضا قوچان نژاد پس از دویدن دور زمین زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی به انجام تمرینات ریکاوری پرداخت تا خود را آماده بازی کند.

* جواد نکونام، اوسیانو کروز در تمرین فوتبال درون تیمی در عرض زمین ایستادند و با بازیکنان پاس کاری می کردند.

604/602

کد خبر: 683137

وب گردی

وب گردی