خبرخوش برای ورزش دوستان/ حال نیک پناه خوب است

یکی از دوستان نزدیک دوچرخه سوار تبریزی، شایعه قطع امید از بهبودی حال وی و اهدای اعضای بدنش را تکذیب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طی روزهای اخیر شاهد انتشار خبر سقوط رضا نیک پناه، یکی از دوچرخه سواران عضو تیم اسکوت ایران و تیم ملی کشورمان و مسئول فنی تیم پتروشیمی تبریز به دره ای 500 متری بودیم. در اخبار منتشر شده خبر از ضربه مغزی نیک پناه با درصد بالای 99 درصد و موافقت خانواده وی با اهدای اعضایش داده شد اما امروز یکی از دوستان نزدیک این ورزشکار اخبار منتشر شده در مورد وضعیت وخیم وی را تکذیب و حال دوستش را رو به بهبودی دانست.

دوست رضا نیک پناه در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر اخبار اشتباهی در مورد وضعیت سلامتی، تاهل و اهدای عضو رضا در رسانه های مختلف منتشر شده که واقعا جای تاسف دارد چرا که باعث ایجاد نگرانی در بین دوستان و آشنایان وی شده است. من تمامی این اخبار را به عنوان دوست 20 ساله او تکذیب می نمایم.

وی ادامه داد: برخلاف ادعاها رضا از دره ای به عمق 500 متر سقوط نکرده است و این خبر واقعا جای تعجب دارد چرا که در کوه های عینالی که محل حادثه می باشد چنین ارتفاعی نداریم. در ضمن وی مجرد می باشد و اخبار مربوط به تاهل و همسر او نیز کذب می باشد.

دوست رضا نیک پناه در انتها با مطلوب دانستن حال وی تاکید کرد: خدا را شکر حال رضا در حال بهبودی است و خبری از ضربه مغزی و اهدای عضو نمی باشد و طی روزهای آینده می توانیم شاهد مرخصی وی از بیمارستان باشیم و مشکلی خاصی در این مورد وجود ندارد. من امروز کنار او بودم و به شما قول می دهم طی همین روزها خبر مرخص شدنش از بیمارستان را نیز خواهید شنید.

منبع: طرفداری

604/602

کد خبر: 683394

وب گردی

وب گردی