آغاز ثبت نام «آزمون استخدامی آموزش و پرورش» از 17 مهر ماه

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، رسول پاپایی، در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین افتتاح طرح نماد گفت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در چهارچوب قانون خدمات کشوری تعداد 10 هزار نفر افراد واجد شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند و از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحد های آموزشی، به شرط گذراندن موفق آمیز دوره مهارت و آموزش که توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می شود، به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می شوند.
وی بیان کرد: براین اساس، استخدام سال 95 بر مبنای نیاز مناطق آموزشی و بومی گزینی است.
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:تعداد 4007 نفر زن و 5993 مرد جذب می شود. براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله در دانشگاه فرهنیگان و شهید رجایی هستند.
پاپایی تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مکلفند در آزمون جامعی که درپایان دوره آزموشی یکساله برگزار می شود شرکت کرده و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند.
وی همچنین اعلام کرد: واجدان شرایط بعد از انتشار آگهی از طریق سازمان سنجش کشور از 17 مهر 95 نسبت به ثبت نام کنند. پیش بینی می شود 21 آبان ماه سال جاری آزمون برگزار شود.

101

کد خبر: 683490

وب گردی

وب گردی