برگزاری کارگاه گردشگری برای کودکان و والدین

مدیر عامل و عضو هیت موسس کانون گسترش گردشگری رستاک گفت: کانون گسترش گردشگری رستاک با گردآوردن استادان، متخصصان و فعالان گردشگری همچنین به کمک آنان تلاش دارد با ایجاد کارگاه های آموزشی شرایط ارتقا و توسعه فرهنگ گردشگری را فراهم آورد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از قانونسید ابوالقاسم موسی کاظمی در همایش سالانه گرامیداشت روزجهانی گردشگری پیامی را منتشر کرد که در ادامه می خوانید: صاحب نظران و دانشمندان رشته هایی همچون تاریخ، باستان شناسی، محیط زیست، صنایع دستی، میراث فرهنگی، زبان آموزی و سایر گستره های آداب و رسوم منطقه ای و ملی و.. معتقدند که بسیاری از جنبه های زندگی بشر؛تحت تاثیر گردشگری تحول پذیراند.

نظر به میان رشته ای بودن حوزه گردشگری و تاثیر سازمان های مردم نهاد بر اجراییات این حوزه، به ویژه با توجه به میدان عمل فراگیر و گسترده ای که دارند، گردشگری را می توان موجب فرهنگ سازی و توسعه پایدار در سطوح محلی، ملی و بین المللی دانست.

کانون گسترش گردشگری رستاک با گردآوردن استادان، متخصصان و فعالان گردشگری همچنین به کمک آنان تلاش دارد با ایجاد کارگاه های آموزشی تخصصی و برپایی سمینارهای موضوعی شرایط ارتقا و توسعه فرهنگ گردشگری(عمومی و تخصصی)را فراهم آورد.

از آنجا سفر نیز مانند دیگر نیازهای بشری، حق همه انسان هاست؛با رویکرد«گردشگری برای همه»تلاش داریم با کمک فعالان این حوزه، امکان سفر سالم و نتیجه بخش و پربار را برای همه به خصوص کودکان دارای شرایط ویژه (که از کانون گرم خانواده محرومن اند، یا از معلولیت جسمی رنج می برند)فراهم آوریم.

زبان گردشگری فراتر از صاحبان منصب بسیاری از کشورها در تبادل نیک خواهی های بشری نقش آفرین است و آثار آن چنان ماندگار خواهد ماند، که با پایداری صلح همه جنبه، تاثیر آن از خاطره ها زدوده نخواهد شد.

105105

کد خبر: 683499

وب گردی

وب گردی