مرادی: در خانه پدری ام زندگی می کنم

پوریا پورعرب_ قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: هنوز در خانه پدرم زندگی می کنم و خانه شخصی ندارم.

سهراب مرادی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: از زمانی که به ایران بازگشتم چند وقتی استراحت کردم تا خستگی تمریناتی که پیش از اعزام به المپیک ریو داشتم از بدنم خارج شود و به زودی تمریناتم را شروع خواهم کرد.

وی افزود: به عنوان یک ورزشکار قهرمان از دست مسوولان اصفهان دلخور هستم .چرا که باگذشت دو ماه از المپیک تا کنون هیچکدام از آنها از من استقبال نکردند و اصلا از شرایط کنونی ام راضی نیستم و اگر این وضع ادامه داشته باشد شاید روحیه و انگیزه شرکت در المپیک توکیو را نداشته باشم.

مرادی ادامه داد: تمام عمر خودم را صرف ورزش و بالا بردن پرچم کشور عزیزم ایران کرده ام ولی مسوولان استان کوچک ترین کار را برای من انجام نداده اند و حتی به سراغم نیامدند.به نظرتان درست است که قهرمان المپیک از خود خانه نداشته باشد و در خانه پدرش زندگی کند. مسوولان استان یک خانه به من داده اند که در منطقه محروم است و ارزش مالی ندارد.آیا خود آن مسوول که آن خانه را برای من در نظر گرفته، اگر خودش را به جای من بگذارد برای زندگی به آن منطقه محروم می رود.

قهرمان وزنه برداری المپیک خاطرنشان کرد: واقعا سر از کار مسوولان استان در نمی آورم. زمان قهرمانی ام باد به قب قب می انداختند اما الان کجا هستند.قهرمان المپیک نه درآمد و نه خانه از خود دارد.

او عنوان کرد: اولین مدال طلای المپیک را برای استان اصفهان بدست آوردم و مسوولان فقط 5 سکه به عنوان پاداش به من دادند و بعد از آن در خانه هایشان خوابیدند.گمان نمی کنم این وضعیت در حد شخصیت یک ورزشکار قهرمان المپیک باشد.

603/602

کد خبر: 683545

وب گردی

وب گردی