تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی 

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری دانشکاه آزاد اسلامی سال 1395 برای ورودی مهر 95 خبر داد.

فرهاد حسین زاده لطفی ، با اعلام این خبر به ایسکانیوز افزود: کلیه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی که مصاحبه شده اند می‌توانند تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 16 مهر با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت اقدام کنند.
به گفته حسین زاده لطفی کلیه شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد امسال می‌توانند از این فرصت استفاده نمایند
معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که قبولی‌های این تکمیل ظرفیت در نیم سال اول 95-96 ثبت نام می‌شوند از اضافه شدن رشته محل‌های جدید خبر داد و گفت: این رشته محل‌های جدید دو دسته هستند:
گروه اول، رشته هایی هستند که ظرفیت آنها تکمیل نشده و به مرور به سامانه افزوده شدند و گروه دوم رشته هایی هستند که به تازگی مجوزهای قانونی پذیرش دانشجو در آنها اخذ شده است.
وی اضافه کرد: به همین جهت کلیه کسانی که در مرحله اعلام نتایج قبول شده‌اند و نیز کسانی که در چند روز گذشته برای تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به azmoon.org نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و یا ویرایش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود اقدام کنند.
با توجه به تمدید این مهلت زمان دقیق اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

101

کد خبر: 683624

وب گردی

وب گردی