مراسم معارفه ورودی های جدید واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

با حضور جمعی از معاونان، روسا و اساتید واحد علوم و تحقیقات و دانشجویان ورودی جدید دانشکده های فنی و مهندسی، مواد، مکانیک و هوافضا، فیزیک پلاسما، برق و کامپیوتر، نفت و گاز و مهندسی ورزش در مقطع کارشناسی، دومین مراسم معارفه ورودیهای جدید این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، کرم اله دانشفرد معاون دانشجویی وفرهنگی این واحد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: جای دارد به شما دانشجویان ورودی جدید به دلیل انتخاب واحد علوم و تحقیقات برای ادامه تحصیلتان تبریک عرض کنم، چراکه یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی را انتخاب کرده اید.

وی با اشاره به قرار گرفتن واحد علوم و تحقیقات در بین 750 دانشگاه برتر دنیا بر اساس رتبه‌بندی لایدن در سال 2014 و 450 دانشگاه برتر جهان براساس رتبه‌بندی موسسه سیامگو اسپانیا در سال 2015، افزود: از جمله اهداف مهم و اولویت دار در واحد علوم و تحقیقات، فراهم کردن شرایط، امکانات، تجهزات و آرامش کاملی برای تحصیل شما دانشجویان است، تا بتوانید حرکت علمی این واحد علمی را با تلاش و پشتکار خود بیش از پیش شتاب بخشید.

دانشفرد با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات به لحاظ تعداد دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی بزرگترین دانشگاه ایران بشمار می رود، ادامه داد: واحد علوم و تحقیقات با دارا بودن حدود یک میلیون مترمربع فضای آموزشی، بزرگترین کتابخانه و مرکز اسناد خاورمیانه، آزمایشگاه‌های مجهز و اساتید برجسته کشور همواره به دنبال تربیت و آموزش جوانان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، پیشگام بوده و هست.

وی خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت های مدنظر در واحد علوم و تحقیقات، فعالیتهای فرهنگی توام با فعالیت علمی است. اردوها، کانون ها، نشریات، تشکلها و ... همه از جمله فعالیت های فرهنگی این واحد هستند، که در کنار علم و دانش برای شما دانشجویان تدارک دیده شده است.

محمدحسین مدرسی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم با اشاره به ایام سوگواری محرم و تسلیت به این مناسبت گفت: انگیزه اصلی برای تحصیل تنها نباید کسب مدرک باشد. امروزه علم بدون عمل، مهارت و پژوهش ارزش چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروزی همه به نوعی در رقابت هستیم، افزود: دانشجوان زمانی در این رقابت موفق و پیروز خواهند شد که علاوه بر علمی که فرا می گیرد، مهارتی نیز فرا گرفته باشند. بنابراین توصیه میکنم در طول دوران تحصیل خود تنها به دروس تئوری بسنده نکنید.

101

کد خبر: 683889

وب گردی

وب گردی