حجت‌الاسلام نمازی : کار ما ریل‌گذاری برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دانشجویان است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی، مدیر تشکل‌های اسلامی- سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در تالار وحدت بازدید کرد.

حسن نمازی، مدیر تشکل‌های اسلامی- سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه یک نکته ویژه‌ای که داشت این بود که از هنر برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کرده بود و این بسیار جالب بود.

او گفت: ابتکار بسیار خوبی در برپایی این نمایشگاه به کار رفته بود. در بخشی از آن می‌بینیم که وقتی وارد می‌شویم گندم ما کم است و مرحله به مرحله و سال به سال افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: بهتر این است که این نمایشگاه دائمی شود و یا در موضوعات دیگر هم این سبک استفاده شود. چون به این طریق حداقل برای جوان‌ها قابل فهم‌تر است.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی- سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استفاده از هنر برای رساندن مقصود در این نمایشگاه محسوس است و مردم هم بهتر آن را می‌فهمند.

نمازی در ادامه در پاسخ به ایسکانیوز گفت: کار ما در تشکل‌های اسلامی – سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی این است که ریل‌گذاری کنیم و موانع را از سر راه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دانشجویان برداریم. ما می‌خواهیم کمک کنیم تا دانشجویان بیایند و فکری را که دارند و از اعتقاد خود دفاع کنند؛ این کار ما تا انتخابات و بعد از آن است.

101

کد خبر: 683970

وب گردی

وب گردی