متهمان  ٤ روز آزارو اذیت به  زن غریق‌نجات را انکار کردند

دو مرد جوان که متهم هستند، زن غریق‌نجاتی را چهار شبانه‌روز در یک خانه متروکه برده و او را آزار داده‌اند، صبح دیروز در جلسه تحقیق خود منکر این اتهام شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شهروند چندی پیش زن ٣٠ ساله‌ای به پلیس مراجعه کرد و در شکایتی به ماموران گفت: «دو سالی می‌شود که از همسرم جدا شده‌ام و به تنهایی زندگی می‌کنم. در این مدت نیز غریق‌نجات بوده‌ام و درآمدم از این طریق بود. چند وقت پیش به خاطر فروش یک ملک با خواهر و شوهر خواهرم اختلاف پیدا کردم. نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم، برای همین از یکی از دوستان کمک خواستم. او هم دو مرد به نام‌های حامد و صادق که از دوستان شوهرش بود را به من معرفی کرد. دوستم گفت که این دو نفر می‌توانند کار مرا انجام دهند و کمکم کنند. برای همین بعد از آشنایی با حامد و صادق، آنها را به خانه‌ام دعوت کردم تا سند ملک را به آنها نشان دهم. آنها هم گفتند که سند را باید با خودشان ببرند تا کار مرا انجام دهند. من که به این دو نفر اعتماد کرده بودم، قبول کردم. ولی آنها سند را بردند و دیگر برنگرداندند، برای همین می‌خواستم از آنها شکایت کنم. ولی یک شب صادق و حامد به همراه یکی از دوستان‌شان به نام فرشید، به خانه‌ام آمدند و مرا با زور از خانه‌ام ربودند. آنها مرا داخل صندوق عقب خودرو پرایدشان گذاشتند و به یک خانه متروکه بردند. من چهار شبانه‌روز آن‌جا اسیر بودم و از سوی این سه مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. بعد از چهار روز هم آزاد شدم و تصمیم به شکایت گرفتم.»
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش برای شناسایی و دستگیری این سه مرد آغاز شد. ماموران موفق شدند صادق و حامد را بازداشت کنند، اما تحقیقات نشان داد که فرشید فراری شده است، بنابراین صبح دیروز نخستین جلسه تحقیق از دو متهم دستگیر شده در دادگاه کیفری استان تهران و به صورت غیرعلنی برگزار شد. در این جلسه دو متهم منکر جرمشان شدند و ادعا کردند که زن جوان با فرشید در ارتباط بوده و به‌خاطر این رابطه دوستی با خواست خودش به خانه آنها آمده است. متهمان همچنین گفتند که شاکی تنها یک روز در خانه آنها بوده و هیچ آزاری هم از سوی آنها رخ نداده است.
پس از صحبت‌های این دو متهم، تحقیقات در این رابطه و همچنین برای دستگیری سومین متهم از سوی ماموران پلیس ادامه یافت.

105105

کد خبر: 684047

وب گردی

وب گردی