حرکت به سمت "چند رشته‌ای شدن"/تمرکز بر مسئله تجاری‌سازی محصولات

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف با بیان اینکه باید بر مسئله تجاری سازی محصولات تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: 20 محصول در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف هنوز تجاری سازی نشده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی حاجیلو در دومین گردهمایی مدیران گروه‌های پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی حوزه‌های فنی و مهندسی_علوم پایه جهاد دانشگاهی با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف به مرور وارد صنعت شده و با توجه به نیازهای این بخش ساختارهای سازمان تغییر کرد، گفت: در حال حاضر ساختارهای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف از بحث‌های آکادمیک دانشگاهی فاصله گرفته و به سمت "چند رشته‌ای شدن" حرکت می‌کند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف با تاکید بر اینکه باید رابطه ما با بازار بهبود یابد، افزود: واحد صنعتی شریف 7 مرکز و 9 گروه پژوهشی و یک قطب علمی اندازه گیری با موافقت وزارت علوم دارد.

وی با بیان اینکه جزو پژوهشکده‌های برتر وزارت دفاع هستیم، ادامه داد: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف در حوزه تجاری سازی محصولات اقدامات چندانی انجام نداده به گونه‌ای که حدود 20 محصول در این واحد هنوز تجاری سازی نشده‌اند. از این رو از این به بعد تمرکز بر مسئله تجاری سازی محصولات جدی تر می‌شود.

حاجیلو اظهار کرد: همچنین در حوزه افزایش توانمندی مدیریت پروژه نیز برنامه‌های منسجمی را تدوین کردیم تا از این طریق طی دو سال آینده ظرفیت توانمندی مدیریت پروژه را به دو برابر برسانیم.

وی افزود: به تازگی نیز کارگاه نگاه استراتژیک به مسائل را راه‌اندازی کرده‌ایم.

101

کد خبر: 684081

وب گردی

وب گردی